Gå til innhold

Bmw m3 gtr i lofoten?

Ranger emnet

dynaBel

Anbefalte innlegg

spottet en sølvfarget bmw m3(kanskje gtr) på leknes her om dagen fikk ikke tatt bilde selv om vi kjørte forbi den ved et kryss(grillgunn)

den hadde, har ikke serlig peiling på bmw men fangere og felger var helt lik gtr utgaven, har søkt litt på nettet og har ikke funnet noe standard m3 2006 mod med de fangerene og felgene.

noen som vet noe? og kan gi korekt status om bilen om det er standard m3 eller om det er gtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En E46 M3 GTR kan jeg love deg at du ikke har sett.

De er hvite og lages ikke på samlebånd for å si det sånn.

Heller ikke E36 M3 GTR, da de kun kom i British Racing Green farge, og har heller ikke bredda skjermer som E46 har.

MEN, du kan nok ha sett en kopi bil. Har ikke hørt om no GTR lookalike M3'r i Norge. Så med stor sannsynlighet har du nok sett en vanlig M3, eller CSL.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller ikke E36 M3 GTR, da de kun kom i British Racing Green farge, og har heller ikke bredda skjermer som E46 har.

MEN, du kan nok ha sett en kopi bil. Har ikke hørt om no GTR lookalike M3'r i Norge. Så med stor sannsynlighet har du nok sett en vanlig M3, eller CSL.

Rettelse, E36 M3GTR kom i hvit, det var bare E36 M3GT som kom i British racing green (dette vet jeg med sikkerhet, ettersom jeg har en E36 M3GT selv)

Her er en GTR

M3-E36-30.jpg

Her er min GT

concourse_06_01.JPG

BMW M3GT #133

YAMAHA R6

VW PASSAT stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 M3 GTR ble også produsert som gateversjoner i sølvgrå farge med bl.a. Clubsport-spoileren, så muligheten er tilstede, selv om sansynligheten er lik null...

m3gtrstreet01_01.jpg

m3gtrstreet01_03.jpg

m3gtrstreet01_engine.jpg

- Porsche Club Norge & BMW Car Club Norway -

2001 Porsche 996 Turbo (sheriffbil)

1994 BMW E36 M3 (bruksbil)

1993 Toyota Corolla XLi (husmorbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jo ha vært en GT om den er helt lik den som stone island la ut på bilde.

for det var fronten på bilen jeg bet meg merke i siden jeg kun har sett den på GTR.

han som eier bilen har drevet med aksjespill og er i lofoten på ferie, han har visst røtter her, han var i fjor og med samme bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du sier at det er helt sikkert at det er en GTR?

Eller roter du med hva begrepet betyr?

Tviler sterkt på at det er en GTR ja, de vokser jo ikke akkurat på trær.

GT er det derimot endel flere av.

Det ble en skriveleif sånn i forbifarten :hello:

Apropos eksisterer ikke E46 M3 GT, men E36 M3 GT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er en BMW som ligner sykt på den siste BMWen der bare den er blå, den går i Skien.

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er en BMW som ligner sykt på den siste BMWen der bare den er blå, den går i Skien.

Kan det være denne? Importert fra Tyskland tidligere i år. Ikke at den ligner veldig, men E46 325i Clubsport har enkelte visuelle likhetsstrekk med gateversjonen av E46 M3 GTR.

CanonIXUS%20063.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider