gurumannen Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Vi har gjort om litt, håper vi har blitt litt mer brukervennlige. Hadde vært fint om noen kunne tatt en tur innom og kommet med noen forslag til evt. forbedringer.Det er vel mange her som har erfaring med annonsesider for bil på nettet. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Originally posted by gurumannen Vi har gjort om litt, håper vi har blitt litt mer brukervennlige. Hadde vært fint om noen kunne tatt en tur innom og kommet med noen forslag til evt. forbedringer.Det er vel mange her som har erfaring med annonsesider for bil på nettet. :-) Personlig så syntes jeg det er bedre når man får kriterier å søke tter ikke bare skrive inn slik som det var på siden. Fordi mange legger inn bilene på veldig mye rart. f.eks En har en Audi A4 1,6 med RS4 fanger så må man søke på RS4 så kommer denne opp. Folk legger ikke inn på A4. Viss det var noen som kjønte hva jeg mente nå da Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Originally posted by RS2 Personlig så syntes jeg det er bedre når man får kriterier å søke tter ikke bare skrive inn slik som det var på siden. Fordi mange legger inn bilene på veldig mye rart. f.eks En har en Audi A4 1,6 med RS4 fanger så må man søke på RS4 så kommer denne opp. Folk legger ikke inn på A4. Viss det var noen som kjønte hva jeg mente nå da Skjønte hva du mente jeg.. hehehehe... Var inne på siden men stakk fort da jeg ikke hadde tide til å klikke meg rundt omkring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Helt enig med RS2. Ellers helt OK side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg