Gå til innhold

Bilen min:Golf 2 gti 8v

Ranger emnet

Mosk

Anbefalte innlegg

Tenkte eg sko slenge ud någen bilder av hva jeg bedriver dagene mine med,

Dette er altså en golf 2 gti 8v 88 mod som har stått på en flyplass i 2 år

siden han som haddan fekk ann isje gjennom eu kontroll.

Når forrige eier kjøpte denne bilen fekk jeg raskt lyst på ann fordi den hadde

golf rally interiør å synst bilen i seg sjøl var grom så når han sa at han skulle selge den så handla eg den hjemm

Dette har jeg jort me bilen etter at jeg fekk den:

Skiftet Alt av bremser/caliper/slanger/røyr/bremsekraftforsterker.

Skiftet bærebruer framme med nye foringer/opphengskuler/bærekuler.

Nye foringer i bagstell og helt nytt 60/60 senkesett men ska ha justerbart me tiden men fyst skilter å bruge bilen litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosen:thumb Speila:hello:

Gå amokk med gummifornyer/varmepistol/hårføner på fangerne så blir det betraktelig mye bedre skal du se.

Og kanskje fjerne GTi på grillista og takvingen?

Gti-leppe kunne også vært en idè. Eller kanskje VR6?

Bilder av interiøret hadde jo også vært knall:)

Ser så absolutt bra ut dette her, og kan nok bli en skikkelig pen Golf. Litt planer videre kunne også vært fint om du hadde skrevet (gjerne skrevet bokmål også, ikke dialekt da dette er litt "tunglest";))

Forresten, noen av bildene funker ikke. Og hvis du bruker IMG-linken på Photobucket så slipper du å bruke IMG-knappen på forumet her når du legger ut bilder. Da slipper du å få dobbelt opp med [/img]. Så ser det straks mer ryddig og pent ut:D

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider