Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt 150cm lyserør??

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med lyset? ser det e noen smarte folk her ja.. jaja..

forskriftene sier enkelt og greit at på en 10A kurs skal det brukes 1,5 kvadrat, og på en 16A kurs skal det være 2,5 kvadrat

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for støtten omega_v6 :) Her er litt bilder... har ikke fått satt opp alt, for jeg venter på deler. Men uten lys i garasjen så blir ting litt tungvindt:roll:

IMG_0386.jpg

De 2 plankene er 'hylla' som skal bort, hvertfall flyttes på...

IMG_0374.jpg

Her ser dere hva jeg lagde for å få denne vinkelen, sirkel sag og litt skruing så var alt på plass:thumb

IMG_0384.jpg

Jeg skal ha 3 totalt, regner også med at jeg kommer å flytte litt på dem som skal sitte på sidene litt nedover ettervært, alt i alt blir det 2 på langsidene, og 1 i front. Alle med vinkel:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, klart dere kan rulle inn.. så lenge dere rydder opp etter dere:iconsm det var jo derfor jeg ikke gadd og dele dobbelt garasjen med deg bror:hello:

Blir bra da jeg får tak i resten av tingene, og alt er oppe! Er jo ikke så dumt og fornye garasjen litt, bruker faktisk mindre strøm nå og lyset er hvertfall 10ganger bedre! Var en drossel som hadde tatt natta, så skal få ordnet en ny en så er alt klart til jeg får ledningene og bryterene:hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er interessert i å se bilder av koblingene jeg. ;)

Gjelder forsikringen på bilen hvis garasjen brenner ned pga elektrisk installasjon av ufaglærte?

Hvorfor skulle det begynne å brenne?:hello: Du skulle sett hvor dårlig stand dette var før jeg begynte du.... angående forsikringen, er jo lov å håpe =P Koblingene kan du ikke se, for dem er det koblings bokser på:thumb

Har allerede merket at jeg trenger mer en den ene kassen jeg har på ene siden, så gleder meg til jeg får opp det andre:thumb bilder kommer:) ANBEFALER dette altså, hvis du vet hva du holder på med, eller kjenner en grei elektriker:fatality:

Lenke til kommentar
Del på andre sider