Gå til innhold

Pen 242 på autodb

Ranger emnet

ss242

Anbefalte innlegg

Da vet du vel kanskje,hvordan det er med rust o.l på bilen da og hvordan interiøret er på bilen.

det er som sagt gt dørtrekk, men brunt interiør med trekk! han som eier den nå kjøpte den av søskenbarnet sitt fom kjøpte den fra trøndelag..

mener det ikke er noe særlig rust i bilen.. den ble vist opplakkert for ikke så lenge siden.. mens den befant seg i trøndelag!:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vet du noe om km stand på denne da?

nei, vet ikke km.. men han var vist ute etter en innsprutmotor el turbomotor til den, da han synes b21a eller var det b19a motor er for slapp..

jeg har snakket litt med han som skal selge bilen.. men har ikke spurt om km...hmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, men hvorfor selge bilen da? Kjøpe en nye med innsprut eller turbo da eller?

han er vist litt blakk nå etter det jeg har forstått på han.. og han setter bilen heller bort til andre for å gjøre det enn å gjøre det selv, synes det tar for mye tid.. såe har men lite med peng så kan man lissom ikke sette bilen bort å forvente at man får ting gjort gratis:???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er vist litt blakk nå etter det jeg har forstått på han.. og han setter bilen heller bort til andre for å gjøre det enn å gjøre det selv, synes det tar for mye tid.. såe har men lite med peng så kan man lissom ikke sette bilen bort å forvente at man får ting gjort gratis:???:

Nei, sant det:p Er selv litt sugen på 242:D

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sant det:p Er selv litt sugen på 242:D

mhm.. har "advart" dama at kommer jeg over en 242 til overkommelig pris og som ser fin ut så blir det bil.. hun synes det virket så upraktisk med 2-dørs.. hmmmmmmmmm

jeje.. alt til sin tid.. drømmer om C70 også såe :respect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm.. har "advart" dama at kommer jeg over en 242 til overkommelig pris og som ser fin ut så blir det bil.. hun synes det virket så upraktisk med 2-dørs.. hmmmmmmmmm

jeje.. alt til sin tid.. drømmer om C70 også såe :respect

Det er vel du som skal bruke bila da:P C70 ja, pen bil deg også. Både den gamle og nye. Men hvor langt er det å kjøre fra Trondheim og til 242`n holder til?

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel du som skal bruke bila da:P C70 ja, pen bil deg også. Både den gamle og nye. Men hvor langt er det å kjøre fra Trondheim og til 242`n holder til?

http://kart.gulesider.no/kart/index.c?startId=a_10000262641&stopId=a_10000533898

5 t 24 min

joda.. blir nok jeg som skal bruke den bilen..

men blir ikke at jeg kjøper meg et slikt 242 prosjekt med det første..

skal ha garasje og hus først.. det skal ikke så mye til før man vil trenge en STV..:iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider