nicoloco Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Tvert imot.. fra kjeften på en ambulanse kis etter at de dre en jeg jobbet med ut av vraket på en Volvo740 eller no ..."hadde du hatt på deg beltet hadde du neppe overlevd" sete ryggen hadde knekket med så volsom kraft at ryggen hadde bare sagt knekk... skjeldent det skjer... men det skjer! Som du sier, sjeldent det skjer... men det skjer. Jada, det skjer. Og det skjer at setebeltene uheldigvis kapper huet av deg dersom du sitter litt galt og alt klaffer 0% for din del. Det thklinge vil frem til er at det er bevist at å kjøre med sikkerhetsbelte er fordelaktig for DEG når du kræsjer. BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Side 6 & 7 fra Lofotposten: Alle copyrights for bildet over tilhører Lofotposten, bildet er klippet fra pdf-utgaven uten deres tillatelse, og lagt ut da artikkelen kan ha en prevantiv virkning vedr. råkjøring. Om dette er et problem, send meg en epost på thorstein.klingenberg@darklight.no. - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 gjelder å værra dust ja. "kjører aldri fort med passasjerer" sier han, og like tterpå kjører han i 170 med journalisten.. [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Tusen takk thklinge! :) shibbyvolvo: Han snakker jo om å kjøre rolig med passasjerer.. kanskje det er hans definisjon av rolig. Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Ødelegger ryktet til alle som bygger bil! "- Det som har reddet meg er at jeg aldri bruker bilbelte. Så det kommer jeg aldri til å gjøre heller, om jeg så får bot hver dag!" Om jeg finner ut hvem dette er skal jeg le han stygt opp i trynet MAKAN TIL KOMPLETT IDIOT! Edit: Lurer sterkt på om jeg skal skrive et innlegg til avisen. Editx2: Sendt. ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Okei, jeg tar gjerne en burnout eller tyner speedometeret dersom omstendighetene er optimale. Det er ikke hobbyen min, eller kunst, eller ekstremsport. De forteller her om at de sliter flere 4 sett dekk på en sommersesong. Klart man har råd til 13" hjul til manta'en! :) Jeg har ikke råd til nye bakdekk 4 ganger pr skuddår engang! ;) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hahah.. nå har jeg sett det og.. Lofoten, der gutta er oppvokst med hvalblod i tåteflaska LMAO for å si det slik...det er ingen i bilmiljøet i Lofoten som vil vedkjenne seg denne idioten. Jeg vil samtidig rette søkelyset mot journalisten som har oppfordret til et lovbrudd på denne måten,både bilføreren og journalisten burde vært sendt på samme lukkede anstalt for umidelbar lobotomi. har også en mistanke om at saken er blåst endel opp,i tillfellet med han burnegutten er det vel ikke et et ord som er gjengitt med sannhet i seg. Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Klart man har råd til 13" hjul til manta'en! denne gutten kjører 225/40-17 og det er vel heller ikke noen Manta det er snakk om,men det er vell typisk dere "Bygutter" å tro at alle kjører manta og 240 så snart man er fra landsbygda:thumb ~hilsen en som kjørte IS200 før du fikk lappen~:hello: Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 denne gutten kjører 225/40-17 og det er vel heller ikke noen Manta det er snakk om,men det er vell typisk dere "Bygutter" å tro at alle kjører manta og 240 så snart man er fra landsbygda:thumb ~hilsen en som kjørte IS200 før du fikk lappen~:hello: Kjære deg. Det var en spøk! Jeg er fra Tromsø, har sett min dose litt av hvert. hilsen han som ikke visste det var noen 1998-modell av IS 200 :hello: BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Date of Birth:April 14, 1982 så du fikk lappen i en alder av ...ehh...6år??? ;) vell vell nokk OT at fyren og journalisten burde vært innlagt er iallefall de fleste enige om og denne saken her skader bilmiløet på øya kraftig. *edit* Fyren holder til på bilforumet også---syns han burde komme å komentere saken:thumb :iconsm Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 så du fikk lappen i en alder av ...ehh...6år??? ;) vell vell nokk OT, matte er nok ikke din sterke side! :) at fyren og journalisten burde vært innlagt er iallefall de fleste enige om og denne saken her skader bilmiløet på øya kraftig. Helt enig i dette, journalisten burde så absolutt ha styrt unna måten han formulerte seg på. Men dette er jo typisk norsk journalistikk! De har ingen peiling og tar alt folk sier for god fisk, de vet ikke bedre enn å bare jatte med og sitere feil! (Med unntak av de gode bilbladene vi har). Edit: TOTALT off topic; men for å illustrere den generelle kunnskapen nordmenn viser kan vi henvise til oversettelsen av Discovery-programmet "Rides".. Det heter, i Norge, "Kjøreturer"... BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightfly Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 I i ett flertall av situasjoner er bilbelte noe som redder liv,men det finnes og mange eksempler på at det ville vært den sikre død.. Kan kort ta en hendelse med en utforkjøring der sjåføren mistet kontrollen i syk hastighet,der da personen tidlig ble kastet ut av sidevinduet på bilen før den fortsatte kast i kast videre.. Hadde personen blitt med på den runddansen ville han ikke vært i live i dag.. For min egen del kjører jeg alltid med bilbelte og ekstremt skjelden hastighetene ligger over 100km/t.. Synes det er idiotisk med slike hastigheter på vanelige norske veier,med tanke på hvilke skade andre kan komme ut for hvis det går galt.Noen som tydeligvis aldri blir voksne og tenker på konsekvensene.. Da er det like greit de dropper bilbelte og,så er muligheten for at vi blir kvitt dem fra veiene etterhvert veldig stor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 så du fikk lappen i en alder av ...ehh...6år??? ;) vell vell nokk OT neinei! ;) Han fikk lappen i 1998.. og ble født i 1982.. Hvis han skulle fått lappen i en alder av 6 år, ville dette vært i 1988. Da er det sterkt gjort å kjøre IS200;) Gi deg nå, før du begynner å underbygge søringenes fordommer mot nordlendingers intelligens...:) mvh oddi Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 neinei! ;) Han fikk lappen i 1998.. og ble født i 1982.. Gi deg nå, før du begynner å underbygge søringenes fordommer mot nordlendingers intelligens...:) mvh oddi Jeg fikk lappen i 2k! =) Og jeg tok aldri modeplappen! ;) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Jeg fikk lappen i 2k! =) Blah. tror jeg får ta meg noen hoderegningskurs selv..:) edit: eller kanskje jeg kan ro meg i land ved å tro at noen mente mopedlappen? mvh oddi Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg