Gå til innhold

Lofotposten - Komplett idiot.

Ranger emnet

thklinge

Anbefalte innlegg

oops...så litt feil jeg nico... syns det sto -88:???:

anyway..

tror dette kan få etterspill da jeg ikke kan levende forestille meg at det er lov for journalister å oppfordre til lovbrudd for å få seg en "sensasjons-sak"

regner med det kommer endel leserinnleg de nermeste dagene på denne saken,er endel "pissed of" bilentusiaster på øya for tiden

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

oops...så litt feil jeg nico... syns det sto -88:???:

anyway..

tror dette kan få etterspill da jeg ikke kan levende forestille meg at det er lov for journalister å oppfordre til lovbrudd for å få seg en "sensasjons-sak"

regner med det kommer endel leserinnleg de nermeste dagene på denne saken,er endel "pissed of" bilentusiaster på øya for tiden

Etterspill ØNSKES!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikkelen er uheldig skrevet. Men å se på den som en oppfordring til lovbrudd syns er litt drøyt.

Men det BURDE være en sak om fordelene med bilbelte. Som på tross og helt likt det enkelte har nevnt, nesten alltid gir en utrolig stor fordel.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det BURDE være en sak om fordelene med bilbelte. Som på tross og helt likt det enkelte har nevnt, nesten alltid gir en utrolig stor fordel.

grensen for når du klarer deg uten alvorligeskader uten bilbelte ved en kræsj er 7km/t

så vil påstå at det er en kjempefordel ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå kan ikke jeg garantere at det jeg har hørt er sant men ryktene sier at journalisten har maset på vedkommede over lengre tid angående denne saken og nærmest maset på seg en tur i denne farta.

anyway skal holde dere informert om sakens utvikling i media fremover.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=thklinge

- Det som har reddet meg er at jeg aldri bruker bilbelte. Så det kommer jeg aldri til å gjøre heller, om jeg så får bot hver dag!

lurer på om han har sett filmene som vises på kjøreskolen om hva som skjer når man ikke bruker belte. komplett idiot!!!!

minner om han som ble stoppet i teknisk og svarte at han klarte og holde seg fast i rattet om han krasjet

EDIT: OT, Odd Helge er det du som kjører den røde primerean med sota ruter og ren og pen styling uten noe overdrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syneszor detzor erzor lettzor ogzor lærzor cszor språketzor.

barezor ogzor settezor ZOR etterzor allezor ordenezor.

men for guds skyld gutten er jo bare 16 og vet sikkert ikke bedre som jeg gjorde for 2 år siden. men man lærer fornuft i løpet av 2 år og det er jo greit og lære fra seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår