Odd-Helge Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 oops...så litt feil jeg nico... syns det sto -88:???: anyway.. tror dette kan få etterspill da jeg ikke kan levende forestille meg at det er lov for journalister å oppfordre til lovbrudd for å få seg en "sensasjons-sak" regner med det kommer endel leserinnleg de nermeste dagene på denne saken,er endel "pissed of" bilentusiaster på øya for tiden Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 oops...så litt feil jeg nico... syns det sto -88:???: anyway.. tror dette kan få etterspill da jeg ikke kan levende forestille meg at det er lov for journalister å oppfordre til lovbrudd for å få seg en "sensasjons-sak" regner med det kommer endel leserinnleg de nermeste dagene på denne saken,er endel "pissed of" bilentusiaster på øya for tiden Etterspill ØNSKES! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Han i Lofoten gatebil kan vel holde et øye med lofotposten og fortelle om utviklingen, hadde vært gøy å følge med på ihvertfall. - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Artikkelen er uheldig skrevet. Men å se på den som en oppfordring til lovbrudd syns er litt drøyt. Men det BURDE være en sak om fordelene med bilbelte. Som på tross og helt likt det enkelte har nevnt, nesten alltid gir en utrolig stor fordel. Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 lurer på om journalisten fikk beskjed om dette når de skulle ut på hardcore rånetur: råner: "hey, ke du gjær, flækk av dæ beilte din ***fesk, da e livsfarlig og bruk da! " hehehe :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Men det BURDE være en sak om fordelene med bilbelte. Som på tross og helt likt det enkelte har nevnt, nesten alltid gir en utrolig stor fordel. grensen for når du klarer deg uten alvorligeskader uten bilbelte ved en kræsj er 7km/t så vil påstå at det er en kjempefordel ja :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 nå kan ikke jeg garantere at det jeg har hørt er sant men ryktene sier at journalisten har maset på vedkommede over lengre tid angående denne saken og nærmest maset på seg en tur i denne farta. anyway skal holde dere informert om sakens utvikling i media fremover. Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Om det stemmer er han en idiot. Såkalt "gravende" journalistikk for å finne og/eller finne opp problemer. Ikke at denne typen kjøring til en hver tid ikke er et problem. Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 =thklinge- Det som har reddet meg er at jeg aldri bruker bilbelte. Så det kommer jeg aldri til å gjøre heller, om jeg så får bot hver dag! lurer på om han har sett filmene som vises på kjøreskolen om hva som skjer når man ikke bruker belte. komplett idiot!!!! minner om han som ble stoppet i teknisk og svarte at han klarte og holde seg fast i rattet om han krasjet EDIT: OT, Odd Helge er det du som kjører den røde primerean med sota ruter og ren og pen styling uten noe overdrevet? Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SOFTY Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 denna idioten har bare et navn "LOLZOR" ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 SOFTY: øøøh dette er et bilforum, har du hørt om snaddersia.com eller deiligst.no ta deg en tur dit Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 SOFTY: øøøh dette er et bilforum,har du hørt om snaddersia.com eller deiligst.no ta deg en tur dit ;) Kan ikke annet enn å stille meg bak det utsagnet min gode mann! =) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greger1987 Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 LoL'ZoR er brukt innen gaming som Css da men... Men bedre og si LAL(laughing at loser) til denne karen... Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 omfg holy crapolah.. Prøver du å lære oss 1337sp34k så er du kommet til feil plass! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 syneszor detzor erzor lettzor ogzor lærzor cszor språketzor. barezor ogzor settezor ZOR etterzor allezor ordenezor. men for guds skyld gutten er jo bare 16 og vet sikkert ikke bedre som jeg gjorde for 2 år siden. men man lærer fornuft i løpet av 2 år og det er jo greit og lære fra seg Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg