Gå til innhold

Lofotposten - Komplett idiot.

Ranger emnet

thklinge

Anbefalte innlegg

|)3773 3r 37 b|1f0ru|\/|, |)3r3 5|{41 ||{|{3 f0r57å 51||{7!

Men fra eple til banan, jeg tror kanskje softy mente kommentaren litt spøkende, og jeg misstenker også at Softys reaksjon på ALT ikke vil være "LOLZOR".

Tenk heller på det faktum at han er 16 år og faktisk forstår såpass som han gjør. :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

haha... har jeg sagt det eller nico.. virker som om du prøver og være "breial".. mulig til barnslig oppførsel? jaja.. er vell mulig det også, har jeg sagt det eller, at jeg skl "lære" dere det?? NEI, det har jeg ikke.. men dere er jo så "mye" eldre, så ja.. forstår vell ikke sånn "1337" språk.. Må si du er den tøffe "store" gutten her inne ved og være så spydig.. nå var du rimelig barsk ja.. Og være spydig over nette.. Creds til deg ja

Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår