Gå til innhold

Kræsja bilen i dag :(

Ranger emnet

Borg

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Knapt noen bil er nok noe særlig etter front-mot-front i 100...

Etter å ha sett den lurer jeg på hvor mye jeg egentlig rakk og bremse ned når jeg fikk en front mot front, hadde 100 når jeg starta bremse. Men jeg traff midt på på den ancdre bilen dissa traff litt skjeift da.

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilkrise er vertfall midlertidig ok... fikk låne 240'in til fettern min, ganske mye mere strøken inni vertfall:D

Men er fortsatt på utikk etter en delebil helst ellers får jeg vell kjøpe deler av dere som har her :)

bare send pm om hva du trenger du borg.. fikser en bra pris.

hva med en boks øl for per del?

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva e det???

haha.. neida... kun AASS!!!

Trur nokk jeg må kjøpe av deg kanskje ja... finner ikke no delebil:(

Skal se om jeg får opp pansertett etterpå, kan jo sikkert ordne 1 boks øl per del++ :)

'87 240 B230ET Godbil'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett den lurer jeg på hvor mye jeg egentlig rakk og bremse ned når jeg fikk en front mot front, hadde 100 når jeg starta bremse. Men jeg traff midt på på den ancdre bilen dissa traff litt skjeift da.

De fleste kollisjonstester "foretas" med ca 60 km/t. Grunnen kan vel delvis være at det foreløpig dessverre er urealistisk å oppnå noe særlig bra i betydelig høyere hastigheter, men også at dette nok er ganske realistisk - om du holder 80 eller 100, har du sannsynligvis likevel rukket å bremse ned en del før det smeller.

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrudd av fronten nå, var ikke så mye gæli der egentlig:)

Det som mangler her må jeg ha nytt da:P

DSC00020.jpg

Detta er stort sett det jeg tok av som var ødelagt.

DSC00023.jpg

2r-e-rik, du har fått pm:)

'87 240 B230ET Godbil'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
får du noe greie på bilen?

Etter jeg var hos deg har jeg fått montert allt og bytta reg reim:)

Men den ene blinlyset lyser blink og park likt når har på park og begge blinker når jeg blinker så det blinker dobbelt så fort da... veit du om det er no koblingsfeil eller om den har vært kobla om noen gang?

Ellers hadde jeg en lyd som kom når bilen trilla, fant ut det så ut som detvar en fjør som hadde spretti opp fra foringa som holder akselen bakover oppe midt under bilen der... farlig kjøre uten den?

Også hadde begge motorfestene knekt da.. kjørte 3-4 dager uten motorfeste jeg. Fikk kjøpt nye på biltema så ordna det seg.

Legger ut bilde når jeg orker senere i dag.

'87 240 B230ET Godbil'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, syns girspaken var litt skrå til høyre også når vi kikka under så det ut som girkassa stod litt skeift... fant fort ut hva det var når vi så litt lengere fram da:P

Men jeg lurer mest på om den fjøra har no funksjon?

'87 240 B230ET Godbil'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider