Gå til innhold

Kræsja bilen i dag :(

Ranger emnet

Borg

Anbefalte innlegg

Kjørte i ræva på en :smilbmw 520... dem er støtfanger ca 1 cm høyere enn 240 under

kraftig nedbrmsing så traff fangern hans med grill og lykter.

Årsak til ulykke: Fin dame går langs veien og bytte sang på cd spellern+ at folk stopper på grønt lys.

Jævlig noobi av meg... ganske flaut!!

Kommer bilde etterpå har ikke kamra her atm.

ps. Trenger dele bil med komplett front!!

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja.. utrolig skjeldne biler.

jøss.. stått opp på feil fot eller?? er ikke sjelden MEN kule biler.. liker derfor ikke å se kræsja 240ier..

Edit: Og jeg vet hvor kjedelig det er å kræsje bilen sin.. spesielt hvis det er en bil man liker, og som volvo-entusiast liker jeg ALLE 240ier.. derfor er det kjedelig at det forsvinner 240ier fra veiene så fort..

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævligste er at jeg har 50k på fond som jeg kunne ha fiksa bilen for men er 6 år til dem kan røres :(

Den forsvinner ikke fra veien da... er kjørbar lyser bare litt i kryss++

'87 240 B230ET Godbil'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævligste er at jeg har 50k på fond som jeg kunne ha fiksa bilen for men er 6 år til dem kan røres :(

Den forsvinner ikke fra veien da... er kjørbar lyser bare litt i kryss++

hehe.. mente ikke at din forsvinner.. men 240iene hugges i ei utrolig til fart!

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte i ræva på en :smilbmw 520... dem er støtfanger ca 1 cm høyere enn 240 under

kraftig nedbrmsing så traff fangern hans med grill og lykter.

Årsak til ulykke: Fin dame går langs veien og bytte sang på cd spellern+ at folk stopper på grønt lys.

Jævlig noobi av meg... ganske flaut!!

Kommer bilde etterpå har ikke kamra her atm.

ps. Trenger dele bil med komplett front!!

jøss.. du må faen meg hatt bra fart... volvo'n min tåler ihvertfall en skikkelig smell uten skader... så du er ifra drammen... kom med bilde av skadene a' så kan jeg se om jeg har mulighet til å hjelpe..

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kommer bilde!

DSC00016.jpg

Trur fangern min sitter som den skal... men allt anna er omplassert og har enda ikke fått opp panseret mitt da-.- er panser låsen som er blitt skeiv så må vell

kappe den!

'87 240 B230ET Godbil'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss.. du må faen meg hatt bra fart... volvo'n min tåler ihvertfall en skikkelig smell uten skader... så du er ifra drammen... kom med bilde av skadene a' så kan jeg se om jeg har mulighet til å hjelpe..

Hadde ca 50 da jeg starta bremse og litt slitne dempere så nesa synker veldig mye når jeg bremser. dunka vell borti i 20-30 km/t trur jeg. Og som locdog påpeker traff da altså lykter og grill fanern til bmw'n. Ganske ganske moderat i forhold til sist gang når det var minst 60 km/t front mot front :P (det vakke min skyld da!!!)

Men bare rop ut om du kan hjelpe, nå få ei ny løkt og retta opp ting så jeg kan kjøre vertfall!

'87 240 B230ET Godbil'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider