Gå til innhold

Kræsja bilen i dag :(

Ranger emnet

Borg

Anbefalte innlegg

Hitlerkjælka så ut til å tatt støyten meget bra, utrolig nok...

Ja, men er en liten bulk på koffortlokket så mulig den må byttes da-.- også har den litt riper på plasten da.

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joa, men så ikke ille ut den, med tanke på hvordan fronten på 240`n så ut...

Hvordan gikk det med framskjermer og panser?

Ja, men det er jo ikke rart?? Fanger til bmw vs. lykter og grill til 240..

Du har vel sett hvordan lykter/grill på 240 er festet? Det er skrudd inn i ~~1mm stålplater :p

jeg fikk tilsvarende skader på min, da en toyota avensis rygget som fan rett i fronten min :S han traff også rett i lykter/grill, så jeg fikk krøllet frontplate, knekt plast på fangeren, ødelagte lyktedeksler og sprekk i grill.. Dog ingen skade på panser.

Han rygget sikekrt i 40km/t, rett inn i meg, som hadde på håndbrems.

ps. jeg tjente 11300kr - 200kr for ny fanger, 300kr for ny grill og litt cash for nye lykter, samt jeg gav 300kr for frontplaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men så ikke ille ut den, med tanke på hvordan fronten på 240`n så ut...

Hvordan gikk det med framskjermer og panser?

Skjerme er hele trur jeg... panser låsen er bøyd så jeg får ikke opp panserett og sjekka ordentlig enda, lurer på om jeg må kappa den av men får se hva det blir til.

Har en Volvo felt vogn jeg må kjøpe klutsj pompe til bare så kan jeg bruke den litt mens 240'in står... Artig bil og kjøre men bruker jo enda mere bensin en 240 da!

'87 240 B230ET Godbil'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerme er hele trur jeg... panser låsen er bøyd så jeg får ikke opp panserett og sjekka ordentlig enda, lurer på om jeg må kappa den av men får se hva det blir til.

Har en Volvo felt vogn jeg må kjøpe klutsj pompe til bare så kan jeg bruke den litt mens 240'in står... Artig bil og kjøre men bruker jo enda mere bensin en 240 da!

sorry for OT, men hvor god plass er det til alternativ motor i en volvo felt?

De er jo dritfete.. hadde vært gromt med litt effekt i en volvo felt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kommer bilde!

DSC00016.jpg

Trur fangern min sitter som den skal... men allt anna er omplassert og har enda ikke fått opp panseret mitt da-.- er panser låsen som er blitt skeiv så må vell

kappe den!

jøss.. det var litt skader det der... håper det ikke er værre enn det du ser.. men det er nok lett og få fiksa... har ihvertfall 2 komplette fronter liggende så.... men få opp panseret og finn ut nøyaktig hva du trenger så kan jeg begynne og grave på lagret jeg...

eller så kan vi jo møtes så finner vi jo fort ut av det...

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaButcher: Ikke no problem me litt OT om volvo felt:)

Er vell plass til større motor enn den som står der, går vell alltids ann og midifisere "panseret" det lokket som er over motoren inni bilen. SKal du ha sterieo i bilen må du vertfall ha bedre dynamo ellers har du alldrig start strøm, merka vi i russetia:P

2r-e-rik:

Er no blekk inni der som er bøyd men trur det bare er stort sett det vi ser der.

SKal sifra når jeg får opp panseret jeg!

'87 240 B230ET Godbil'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilkrise er vertfall midlertidig ok... fikk låne 240'in til fettern min, ganske mye mere strøken inni vertfall:D

Men er fortsatt på utikk etter en delebil helst ellers får jeg vell kjøpe deler av dere som har her :)

'87 240 B230ET Godbil'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit om denna er solgt?

Om den ikke er så ligg unna:P

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7960151&sid=2aobUeRjj778871&pos=21

den er solgt ja.. ringte på den ista.. har vært på utkikk etter bra bil med gåen motor til billig penge en stund, men jeg ser dem alltid for sent..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider