Gå til innhold

92mod BMW 318IS Coupe

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

49.000 er riktig pris for disse bilene nå.

Er 2 år siden jeg solgte en 318is sist.

Den var grå, med sort skinn, klima, alt utstyr, og 130000km på telleren.

Felger og senkesett, m3 styling og alt.

Den fikk jeg 79000 for som da var en høy pris.

Måtte bare....

ja jeg vet du får dem nedi den prisen. men da er dem sikkert ikke like strøkne og i bra stand som min. hadde den på naf test i mai og den gikk igjennom uten feil.første bmw som jeg har hatt som er så bra:angry: :jerkoff:

96 bmw 320ic

2005 bmw 525 Dat M-sport

95 bmw 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet du får dem nedi den prisen. men da er dem sikkert ikke like strøkne og i bra stand som min. hadde den på naf test i mai og den gikk igjennom uten feil.første bmw som jeg har hatt som er så bra:angry: :jerkoff:

Lykke til med salget!

Jeg skal gratulere deg hvis du får over 50.000,- for den.

Det hjelper ikke at den er bra når den er hvit.

10.000,- under med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med salget!

Jeg skal gratulere deg hvis du får over 50.000,- for den.

Det hjelper ikke at den er bra når den er hvit.

10.000,- under med en gang.

det er jo smart å si...så du mener at hvis enn skal kjøpe en hvit bil du da eller, at enn kan bare prute ned 10 000 på stedet? smart sakt... da mener du vel at en bil som er BN rega er vært mer også du da:uhhmmwhat?:

96 bmw 320ic

2005 bmw 525 Dat M-sport

95 bmw 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo smak og behag med farger på bil, men rimelig allmenn kjent at hvit bil ikke helt er det store... Fort møkkete og kler seg ikke helt... Beklageligvis blir hvit også en "feil" farge på denne.

det er jo smart å si...så du mener at hvis enn skal kjøpe en hvit bil du da eller, at enn kan bare prute ned 10 000 på stedet? smart sakt... da mener du vel at en bil som er BN rega er vært mer også du da:uhhmmwhat?:

1991 BMW 325i

-X-1987 VW Golf II GTI 16V

-X-1992 Audi 90 Coupè quattro 2.8 V6

-X-1997 VW Passat 1,8T

-X-1993 BMW 318is coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kan du ha gitt for denne da du så ivrig prøver å forsvare det høye prisnivået ditt? du må jo selv se at det er lite respons på denne....

hvorfor er du her da? har fått masse respons jeg men ikke her. her er det bare folk som liker å kritisere:hmmmmmmmmm:

96 bmw 320ic

2005 bmw 525 Dat M-sport

95 bmw 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo smak og behag med farger på bil, men rimelig allmenn kjent at hvit bil ikke helt er det store... Fort møkkete og kler seg ikke helt... Beklageligvis blir hvit også en "feil" farge på denne.

ja alt syns på hvit, men det gjør det jammen på mange andre farger også. og så lenge det er strøkent så er hvit fin farge:respect

96 bmw 320ic

2005 bmw 525 Dat M-sport

95 bmw 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med hvilken som helst bilforhandler.

Alle vil si at hvite biler ligger noen tusen under tilsvarende biler i verdi.

Det er selvfølgelig smak og behag, men det er dog flertallet som bestemmer markedsverdien. Den siste idioten er ennå ikke født så skyhøye priser vil man alltid kunne få med litt flaks.

Hvit kan også være fint på mange biler, men BMW er vel en av de som kler den minst. Men nok en gang smak og behag.

Har hatt mange hvite biler selv, og har på samtlige merket at de har vert vanskligere å bli kvitt enn en neste hvilken som helst annen farge på tilsvarende bil.

Det er en grunn til at veldig mange firmabiler er hvite også.

Det har ene og alene med pris å gjøre.

Selv på splitter nye biler, er hvit billigere enn alt annet.

Og det er ingen som kverulerer her, bortsett fra deg, vi bare veileder.

PS. Det finnes fortsatt de som synes BN/BP er stas.

Jeg er ikke enig i det, og har heller ikke merket noe på mine bilkjøpere når jeg har solgt bil med Bærum skilter, så det var vel noen år tilbake at det var penger i sånne bokstaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider