Gå til innhold

Dette varmer et Lexus-hjerte

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

pøh! Alltid like moro å terge amcar-fantastene. Det er jo helt utrolig for en motorlyd mange av de bilene har. De fleste amcar-fanatikere sier jo som oftest at: "greit, du kjører fra meg på bane, men på rett strekning skal jeg whooppe deg".. ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøh! Alltid like moro å terge amcar-fantastene. Det er jo helt utrolig for en motorlyd mange av de bilene har. De fleste amcar-fanatikere sier jo som oftest at: "greit, du kjører fra meg på bane, men på rett strekning skal jeg whooppe deg".. ;)

Generalisering? nei.

Det er LITT forskjell på om du spør eiere av bigblock monstre som Chevelle/Charger og svingbiler som 4gen Trans Am WS6/Corvette C5 (som du fikk se her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generalisering? nei.

Det er LITT forskjell på om du spør eiere av bigblock monstre som Chevelle/Charger og svingbiler som 4gen Trans Am WS6/Corvette C5 (som du fikk se her)

Jeg vet at jeg generaliserer litt for mye har. Ikke ta alle under en kamaksling, eller?! =) Jeg er vel ikke ute etter å statuere meg selv som en bilrasist, men jeg er litt lei av "240 er best", og "ricer" snakk... håper du skjønner! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg generaliserer litt for mye har. Ikke ta alle under en kamaksling, eller?! =) Jeg er vel ikke ute etter å statuere meg selv som en bilrasist, men jeg er litt lei av "240 er best", og "ricer" snakk... håper du skjønner! :)

Joa, japser har kanskje fått litt vel mye pepper i det siste på mediaforumet.

(selv lo jeg non-stop i en uke for meg selv av han med "V-TAK":roll:presentasjonen av momentkurven hans var killer :pray )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

is300:

vekt = lav

hester = trimma mycket mycket mye! (tror ikke den var orginal akkurat!)

race = var ikke mange "tut tut tut" jeg hørte der.. hehe

amcar: (alle han kjørte mot!)

vekt = mer enn is300

hester = fra 250 opp til ca 380

race = rart man blir fra kjørt når han sidnav gir gass når du selv bremser opp a?

om han fyren der kjører race mot en like trimma domestic, på bane (sånn at man får det rett med tanke på starten!) og alike vel vinner.. greit.. da ska jeg si at han har gjort en bra jobb med bilen :)

før det, nei.. er ikke vanskelig å ta stock cars med en trimma en :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

is300:

vekt = lav

hester = trimma mycket mycket mye! (tror ikke den var orginal akkurat!)

race = var ikke mange "tut tut tut" jeg hørte der.. hehe

amcar: (alle han kjørte mot!)

vekt = mer enn is300

hester = fra 250 opp til ca 380

race = rart man blir fra kjørt når han sidnav gir gass når du selv bremser opp a?

om han fyren der kjører race mot en like trimma domestic, på bane (sånn at man får det rett med tanke på starten!) og alike vel vinner.. greit.. da ska jeg si at han har gjort en bra jobb med bilen :)

før det, nei.. er ikke vanskelig å ta stock cars med en trimma en :) hehe

Typisk idiot-amcarfan-tolkning av dette. Åpenbart vanskelig å innse fakta. Blir jeg eid av en 240 så går ikke jeg ut og sier at jeg ikke ville race og at det er urettferdig at bilen var trimma bare for at jeg ikke elsker 240. Jeg innrømmer tapet og ser at jeg kanskje skulle ha vært mindre kjepphøy...

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider