Gå til innhold

audi 90 85mod tungstarta som F...

Ranger emnet

audi 90 1985

Anbefalte innlegg

har et merkelig problem med bilen min:confused: den er skikkelig tungstarta, men hvis jeg lar bilen stå en helg eller lengre så starter den rask som juling....

noen som vet hva som kan være feil??helpme

takk for alle svar:D

Det kan være dysene? Min var også sånn. Av og til bra og av og til dårlig. Byttt dysene og dysetettingene

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... ikke for å ødelegge tråden din. min og er/var sånn. sto den over nattta var det lett og starte. kjørte på jobb, men når jeg skulle ut i lunchen så var det seigstarting. men den brukte kjølevann og så jeg tok å bytta topp pakning. i går. dysene har jeg ikke tenkt på.

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har komplett 2.2 10v motor liggende til 3000kr.. God stand! komplett med sprut, fordeler og clutch.

Kjekt å ha for den som trenger ny motor, eller evt deler :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva koster noe slikt da?:P

Koster ca 800kr stk for dysene hos Møller eller noe sånt. Men er en på vwaudi-club forumet som selger noen til halvpris. Er ikke vanskelige å bytte. Er 2 unbracoskruer som jolder en slags skinne. Ta av skinnen så er det bare å dra dysene ut. Og skru dem av bensinrøret og skru på ny. Får bytte tettingene på dem også da. Det er vel nesten en selvfølge :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider