Johnny86 Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Noen som veit hvor en kan finne denne stylingen? Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Det kitet får du nok ikke kjøpt av ACS (de som har bygget om bilen). Ble kun laget i ekstremt få utgaver. Frontfangeren derimot er å få tak i, men ikke i Norge. Men tipper Bavaria i stavanger kan importere den for deg. Det er ACS typeII fanger hvis jeg ikke husker feil, kikka på en sånn selv da jeg hadde E36. Skjermbreddinga lager Zeemax og Esquiss, nesten helt lik den der. Tipper de har kopiert ACS sin idee, siden denne bilen ble bygd for en god del år siden. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Mens vi er inne på ACS (leita egentlig etter en tråd jeg skrev på et forum i USA for å finne ut av den leppa på bilen over), så fant jeg denne ACS E34'n. Nok et bevis på at ACS er kongen over styling på BMW. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Takk for tipset. Nydelig e34 btw. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 begge bilene er grisekule! *drømme* hehe sett at det er veldig mange i amerika som har slike bredda e36'er... uten at jeg vet hvem som selger det. Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 zeemax Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Har faktisk ikke sansen for ACS noe særlig. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Har faktisk ikke sansen for ACS noe særlig. Smak og behag. Jeg liker mye av det. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg