Gjest Jostein Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 :D Haha så nettop på nyhetene at en lastebil hadde glemt å lukke luka og flere 1000 agurker lå strødd i veien.Skal se om jeg finner link i noen avis.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 hehe se her ja http://www.bt.no/innenriks/article172626 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondaGirl Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 AGURKMISBRUK.. Bare dressing & gressløk som manglet der ja..:D Ble heldigvis bare matrielle skader da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Jeg var der. Dvs jeg kjørte forbi etter å ha stått en god stund i kø. Var et ganske morsormt syn.. hehe :D :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Her er et par bilder jeg tok når jeg kjørte forbi: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Her er det andre bildet jeg fikk tatt. Ikke akkurat bra bilder men.. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Konene til de politimennene blei sikkert glade når de kom hjem med så mange agurker! Hehe! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 hahahaha,kult. sikkert morsom rapport de skriver når de kommer tilbake til stasjonen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg