Gå til innhold

litt spesiell 242 på autodb

Ranger emnet

Michael_

Anbefalte innlegg

litt slik utenom topic.. grunnen til at usabilene hadde den fronten er jo at det i USA i en periode var forbudt å ha fjern og nærlys i samme lykt.. så er vel derfor lyktene blei som dem blei.. desverre.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på USA-lykter... har 3 sett, et med runde og 2 med firkanta.. jeg setter på firkanta når bilen er ferdig lakkert! Det er sinnsykt rått! Tøffere enn de "låvelyktene" fra 81->93..! Problemet er at det som folk ikke ser på som normalt, det er farlig og stygt...

Jøss, jeg er overrasket.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå startet jeg visst en debatt her om USA-front.

Personlig, liker jeg best USA-front, men det var ikke derfor jeg mente man hadde hull i hodet om man byttet fronten.

Hva var mitt poeng??

Denne bilen, er en SAMLERBIL, ikke en racerbil, ikke en jallamekk-bil, ikke en harrybil du staser full av wunderbaum, kapper fjærer, monterer simmons eksosanlegg på, etc. Det er en SJELDEN RARITET!

Det er en bil som veldig få har lyst på, da det ikke er noe annet enn sentimental verdi den kommer til å gå for. Derfor blir det "hull i hodet" å gjøre den uoriginal, siden den da vil tape hele sin verdi. Det eneste som gjør bilen verdifull, er at den VAR 1 av 500, som nå kanskje er 1 av 50? Om man da skal hobbymekke på den, fjerne relèer, bytte til stålpanser og eurofront, etc. Hvorfor skal man da betale kanskje 100.000kr for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå startet jeg visst en debatt her om USA-front.

Personlig, liker jeg best USA-front, men det var ikke derfor jeg mente man hadde hull i hodet om man byttet fronten.

Hva var mitt poeng??

Denne bilen, er en SAMLERBIL, ikke en racerbil, ikke en jallamekk-bil, ikke en harrybil du staser full av wunderbaum, kapper fjærer, monterer simmons eksosanlegg på, etc. Det er en SJELDEN RARITET!

Det er en bil som veldig få har lyst på, da det ikke er noe annet enn sentimental verdi den kommer til å gå for. Derfor blir det "hull i hodet" å gjøre den uoriginal, siden den da vil tape hele sin verdi. Det eneste som gjør bilen verdifull, er at den VAR 1 av 500, som nå kanskje er 1 av 50? Om man da skal hobbymekke på den, fjerne relèer, bytte til stålpanser og eurofront, etc. Hvorfor skal man da betale kanskje 100.000kr for den?

hadde gitt så fa.. om bilen er orginal!!

hadde satt på 81- fronten..

usa ser ikke ut..

ser ikke meninga med å kjøre rundt med denna fronten

den ser jo ikke ut...usa front få bli igjen i usa mener jeg!!

ser ingen volvo i en volvo med usa front er bare en skam for volvo!!!

æsj!!!

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at man er imot usa front, men da bør man heller ikke kjøpe en av evo bilene.

Får gjort 10x bedre kjøp hvis man driter i historikken på bilene.

yey, en med iq over skonummer :P

Dere som ikke liker usa-front; dette er ikke en bil for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider