Gå til innhold

Slenger meg i rekka for nye Golf topics :)

Ranger emnet


RuneRebellion

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt 2 golfer tidligere å trudde egentli jeg var ferdig med disse...Helt til jeg kom over fadern sin gamle G60..Den var et ganske så trist syn siden sist jeg så den (1,5 år). Men etter litt diskutering og krangling me eieren så kom vi fram til en ganske så grei sum, men det kom av at jeg hadde den inne hos møller tromsø å fikk takst på alt å forlangte at d skulle trekkes av summen han først skulle ha.

 

Ganske mye pjusk med bilen..litt bulker her å der..fangere må byttes, hjulbue listene må byttes osv. Skulle innom Møller før å bestille de gti listene langs dørene, men da fikk jeg den triste beskjeden at VW har sluttet å produsere akkurat disse, finner de heller ikke på høggern i Tromsø. Har noen nån sånne liggende å slenge kanskje? :). Hva koster det å opplakkere en golf forresten? Da tenker jeg på at de gjør hele arbeidet. Har ikke så mye kunnskap om sånt så er vel kanskje best å få proffe til dette.

 

Beklager de dårlige bildene..er tatt rett etter jeg hentet den

 

Resize-of-DSC_0001.jpg

 

Resize-of-DSC_0002.jpg

 

Resize-of-DSC_0003.jpg

 

Resize-of-DSC_0004.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen var EKSTREMT godt vedlikeholdt av faren hans. Den har dessverre vært 2 år utenfor hans kontroll, så vi får håpe den er OK vedlikeholdt! Men jeg vil ha denne bilen!!! :) De Fondmetal-felgene har stått på siden 16" var akseptert stort! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh..ja ska ta å ringe NBS :)..

Er en 91 mod med 186000 km på ræva..som blei importert i fra Hamburg i 99 trur jeg det var. Helt standard g60 motor med 160hk. Blir vel å ordne dette etterhvert. Møller Tromsø har hatt den inne å fiksa ting å tang på drivverk å motor til de sa de ikke fant mere å gjøre (sånn bortsett fra utseende). Kom på rundt 15k.

Men tenkte først å få bilen til å se bra ut..noen tips til felger?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..joda den er vasket no ;)..Betalte hele 9k før den..så ska ikke klage akkurat..man får det man betaler for.

 

Syns da du har fått mye bil for pengene.

 

Ang. lakkering, så varierer dette etter min erfaring veldig fra sted til sted. Men regn mellom alt fra 15-30k alt ettersom hvor mye/ lite du gjør selv.

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

 

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan få lakkeringen mye billigere om du pusser ned bilen selv, men det er ikke akkurat gjort på 1 time.. når det gjelder lakkering så er jo grunnarbeidet uhyre viktig, så hvis du ikke har så mye erfaring ville jeg anbefalt deg å sette vekk jobben.

 

angående "g60-bredding" som du spurte Møller om, så kan visst NBS skaffe dette til rundt 2500 har jeg hørt.. prisen skal jeg ikke gå god for, men de har iallefall hatt dette..

 

felgene må jo sees litt i forhold til hvilken stil du skal kjøre på bilen, men et godt sted å starte er TunerShop.de og Dubmeister

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår