schpaaa Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 har det probleme med min xr4 att når eg kommer på noke lunde bra turtall begynder den å hoste å vill ikkje meir, som om den sperrer eller noe, å eg har herja eksos så har 3 rake rør å 3 rør med ei potte på, å i nedoverbakke når eg ikkje bruker gass tenner den noe jævli i pottene, har lite peiling på denna vakum spruten som står på.. noen som veit kva som kan vere grunnen til hostinga, bensin bruken å att den smeller sånn i eksosen? feil tenning skal ikkje der vere, fordi den var bedre når den hadde original eksos med litt hull i, men hadde ikkje rekna med det vart så voldsomt etter den fikk litt rake rør.(skal fikse eksosen) Siter Golf g60 "fire and ice" edition. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Skift eksosen så kommer den skal du se, har mye å si. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schpaaa Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Skift eksosen så kommer den skal du se, har mye å si. takker for svar, men hadde ikkje tenkt og ha original eksosen da, så tviler på det vill hjelpe så mye og sette på ijen, for da blir begge pottene fjerna, og satt på kun lyd demper. 2,8 har 2 eksos rør, eg skal samle til 1 rør med litt større dimensjon og kun lyddemper Siter Golf g60 "fire and ice" edition. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Det blir sikkert for lite motstand i eksosen, så du må nok bytte den , eller leve med at bilen går dårlig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schpaaa Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Det blir sikkert for lite motstand i eksosen, så du må nok bytte den , eller leve med at bilen går dårlig ;) haaalo! kjører ford, vant til att det alltid går dårli! hehehe, neida, må vell fikse eksosen snart ja:) Siter Golf g60 "fire and ice" edition. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg