Toyota Forever Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Blei litt forvira:puke når eg sågat det var to bensinutak på bensintanken fra delebilen min(kadett c 1600) er den ene retur? Eller er dette ein "I tank" Eg synst ihvretfall dette var merklig da det stå forgassermotor i bilen. takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 1600 har samme tank som innsprøytningsbilene Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Kadett c combi er det samme som city?? Passer bensintanken fra city på sedan?? HASTER EKSTREMT da en budrunde på ebay går snart ut! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Nei city/caravan tank passer ikke på sedan/coupé. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Nei city/caravan tank passer ikke på sedan/coupé. Takk, bra jeg ikke kjøpte den da. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Ka e forsjelln på "I" tank å vanlig forgassermotor tank? Bare en ekstra retur på tanken likens som uttaket? Nån som har bilde? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 større TUR, altså ut av tanken, pluss at det i teorien skal være skvalpe plater i tanken. 1600 og "I" tank er ikke like. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 større TUR, altså ut av tanken, pluss at det i teorien skal være skvalpe plater i tanken. 1600 og "I" tank er ikke like. Så det e ingen retur til tanken, bare et større uttak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Å en ting til, lar det seg gjøre å skvise en ascona b tank mellom dempertårna på kadett c en? Ascona b e vell 60 liter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 jo så klart er det retur på "I" tanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Så visst eg har forstått det riktig så passer tanken i C Coupe, og at 1600tanke kan brukes når eg skal sette 2.2i i coupe`en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 den passer i coupen ja, men du må ha større utløp av tanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg