CoilOver Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 I går holdt jeg på å sandblåse 3-4 timer med en 50 liter tank. Jeg hadde to vannutskillere fra Biltema. Den ene montert ved tanken, og den andre under sandblåsepistolen. Da kvelden kom begynte det med at jeg så det dannet seg vann i vannavskilleren under sandblåsepistolen, og at jeg så det rant noen dråper vann fra koblingen til sandblåsepistolen. Jeg tømte vannutskilleren på begge plasser, men fremdeles hadde jeg stadig problemer med ren luft. Konkluksjon: Biltema "vannavskilleren" holder ikke mål. Nå hører det med til historien at jeg tømte ut vann fra den tappe ventilen under tanken da jeg var ferdig, men vannutskilleren burde jo fremdeles ha hindret vannet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Et lite oppfølgingsspørsmål. Etter jeg hadde sandblåst, tørket jeg over med silikonfjerner og sprayet på et tynt lag med syregrunning (la på mer etter et kvarter). Så om vannutskilleren ikke holdt mål, er det stor sjanse for at alt var til ingen nytte da jeg gjorde som over, med tanke på rust? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 ']Et lite oppfølgingsspørsmål. Etter jeg hadde sandblåst' date=' tørket jeg over med silikonfjerner og sprayet på et tynt lag med syregrunning (la på mer etter et kvarter). Så om vannutskilleren ikke holdt mål, er det stor sjanse for at alt var til ingen nytte da jeg gjorde som over, med tanke på rust?[/quote'] Tror ikke det er noen fare, er ikke vannutskiller for lakkering? Vannbasert lakk ville jo ha fått sig.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Bruker ikke vannutskiller i det hele tatt jeg. Men kommer ut vann der man kobler til pistolen. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg