Kebab gud Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Føler at jeg drepte tråden :P vel .. kan legge til en konkurent til disse bilene selv om de ikke konkurere på samme marked.. så er de ute etter samme kjøpere Nemlig Nissan GT-R (Mule) Er nå under ett år til lanseringen :D! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Skjønner ikke helt hvorfor dere syns 5th gear er dårlig, dritbra program syns jeg. Tiff Nidell er jo helt syk....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Problemet er i mine øyne at Fifth Gear ikke klarer å opprettholde samme underholdningsverdien som Top Gear. Dessuten er Top Gear bedre organisert, og presenteres jevnt over av bedre presenters. :) Men det er bare min subjektive mening. Men det må jo være NOE i at jeg venter spent og ser innom torrenten fire-fem ganger mens den lastes ned for siste episode av Top Gear, men laster ned Fifth Gear og venter kanskje en-to-tre dager med å se den episoden. Minner om at jeg ikke informerer om piratkopiering, kun innrømmer personlig bruk etc etc etc. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Skjønner ikke helt hvorfor dere syns 5th gear er dårlig, dritbra program syns jeg. Tiff Nidell er jo helt syk....... 5 th gear er i mine øyne adskillig bedre innholdsmessig og ikke bare babbel og morsomme vitser som i Top Gear. TG legger også vel mye i fancy locations og kule bilder. Pent er det, men som regel lite direkte prat om selve bilen. 5 gear er mere informativt og ikke bare vissvass. Tiff kan jo i tillegg kjøre bil og fortelle om det. Er jo kjempespennende og kjempe morsomt med en hemmelig testsjåfør. Og det er jo kjempekoselig å kunne sitte i sammen med familien og spise pizza og potetgull. Top gear er et underholdningsprogram på linje med Tore på sporet. (ingen avsporing). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Og når det gjelder gammel modell mot ny vil dette bli hver sin gang da lanseringen av nye modeller biler skjer som regel til svært ulike tidspunkt. De fleste bilfabrikanter starter vel gjerne arbeidet med neste modell omtrent samtidlig med lanseringen av en ny modell, og sørger for at lanseringene mellom arge konkurrenter ikke kræsjer og leder oppmerksomheten bort fra eget produkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg