Morgis Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Hvor kan jeg finne skraphandlere som har spesiallisert seg på volvoer? Bør ikke være for langt for meg å kjøre. Kjører over til sverige via Svinesund. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Iglebekk motor i kr.sand og Torjus bø på hægeland, elelr så er det vel åsane i bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 http://www.asane-bilopphugging.no (Åsane) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 jøss, man har dem i norge også ja. Det er jo ideellt. men iglebekk og torjus, er det skrapbiler virkelig? Har vært mye hos bjarnes høgging på strai, men volvo biler er jo fremmed biler der faktisk. Svindyr er han også :S Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 skraphandleren i evje... har dere noe oversikt over hva han har inne av biler? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 jönkjöping eller hva det heter :P Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 jøss, man har dem i norge også ja. Det er jo ideellt.men iglebekk og torjus, er det skrapbiler virkelig? Har vært mye hos bjarnes høgging på strai, men volvo biler er jo fremmed biler der faktisk. Svindyr er han også :S dyrt hos bjarne? åssen deler var du ute etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 iglebekk har en del biler, holder til på sødal, gamle kjell strømme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevrin Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 du kan dra over grensa ved kongsvinger. over til arvika. en på jobben har visst vært der hos en hugger. og han sa at du kunne omtrent se volvoer så langt du kunne. brodern kjøpte ft motor der. det er billigere hos svenska. Siter 87 240Turbo. lyst på 350hk. 99 Vectra B 1,6 16v Stv. R.I.P 99 Vectra B 2,0 16v CD stv. old volvos never die, they only go faster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 dyrt hos bjarne? åssen deler var du ute etter? allt er dyrt. han sammenlikner med nypriser hele tiden. ikke bra. Har fler kameraters erfaringer. sier det samme. men er det ho damen bak skranka så får man kjøpt delene for riktige priser. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 hei! har en som har spesialisert seg på 2/7/9 serier utenfor mariestad i sverige( øst for trollhattan/vanersborg) er vel en 10-15 mil fra halden, men får tak i mye, til bra priser. pm meg, så skal dere få nr hans. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 hei! har en som har spesialisert seg på 2/7/9 serier utenfor mariestad i sverige( øst for trollhattan/vanersborg) er vel en 10-15 mil fra halden, men får tak i mye, til bra priser. pm meg, så skal dere få nr hans. har sendt deg pm:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Bjarne er alltid dyr.. Han skulle ha 1200 for et instrumentpanel til en 240.. Og mesteparten av volvoene som kommer inn blir tydeligvis hugget med en gang, for når jeg var der i går, var det 1 stk 240, og 1 stk 740, og det var alt... Høggeren på Evje sies å ha mye volvodeler inne... Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 1200? jeg betalte 200 for mitt der oppe, det feslte volvoene blir satt tilside hos BJ. grunnen til at det er få volvoer der oppe er pga at det vrakes så få. var hos Bj for ca 1måned siden 5stk 245 3stk 240 1stk 145 ekspress 1stk pv bare å¨bli god venn med hoggeren der oppe, så får du tilgang til hele tomta. var ikke så mye volvo på evje heller sist jg var der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 http://www.jb-bildemo.se Bildemontering i Jönköping, Sverige. :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg