Sower Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=124832 tviler sterkt på at dette hadde skjedd om jeg kjørte i 160km/t og ble tatt for det.. :hello: Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Skjedde med meg:-D De bare blinka med fjernlysa og kjørte videre... ba meg vel roe farten eller noe. Hadde vel et mission! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 blir faen meg irritert jeg, sorry språket, men hvorfor i helvette skal hun bare slippe unna for det? hadde det vært hvem som helst annen så hadde det blitt fengsel og en saftig bot!! Hadde bare fryda meg om hu hadde fått en skikkelig vaffel for den overtredenen der, men neida slike stormkåte sofasvin av "polisen" ble vel så sjarmert av den plastopererte f.... at dem kunne bare overse noe som var uansvarlig, livsfarlig og helt komplett idiotisk!!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Forsinkelsen skyldtes at hun punkterte noen mil fra Skøvde. Der fikk hun låne bilen til en pastor i området, som hun raste av gårde i. :thumb Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Kåt politi? På CAROLA!? Heter vel gjerne DESP Politi.. :P Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 "- Jeg tenkte på musikken, på dere publikummere og på kjærligheten til livet, sa hun fra scenen." kjærligheten til livet faktisk...Så når du kjører hensynsløst i 160 km/t på veier med 70 / 80 km/t grenser har du stor kjærlighet til livet ? Skal bruke den neste gang jeg blir taua inn.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Hehehehehhee, jah! :D Printe ut artikkelen, og forklare Politiet at jeg har sånn kjærlighet til livet at jeg bare MÅ ha 160km/t i 80-sonen. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Tja. Er det sant at hun ble tatt a? All PR er god PR Fin dame, synd det bare er utenpå Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 rart at bilen til en pastor skulle kunne komme seg opp til 160km/t :naaaws Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Hun kjørte vel ikke som en prest akkurat ;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 de politifolka fikk vell seg en runde med carola :D (sikkert noe sånt den norske melodigrandprix fyren ville ha hevdet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 rart at bilen til en pastor skulle kunne komme seg opp til 160km/t :naaaws Nevn 3 gjennomsnittlige personbiler der du ikke får 160 Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Nevn 3 gjennomsnittlige personbiler der du ikke får 160 Fiat Uno 60 Fiat panda gamal toyota corolla. (fiat kan kanskje ikkje regnes som bil da men...) Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 jeg vet at presten der jeg bodde før kjørte en gammel 911 ....... (merk gammel.. ikke ny og dyr.. men gammel og relativt billig) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 presten frå kommunen min ha el-bil :rolleyes: so eg lærekjeirte me kl 04 på natt te 17mai då eg va 15 år :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg