Gå til innhold

Min 850:D

Ranger emnet

scb

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

scb skrev:
hehe:D kjøper man grøftelys orginalt på volvo? det som er best? og vet noen pris på det? får vel ut å vaske kjerra nå:) får se om jeg til og med rekker å polere den....;)

Kjøp orginalt ja, skaff deg R-fanger med grøftlys du i samma slengen, det blir det skikkelige saker av!!

96 - Volvo 940 - B230FK

92 - Volvo 740 SE - B230F - x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo_Rune skrev:
Sikkelig fin bil du harr fått i dæ ja :)

Vakke nå å si på den. blir fin når du får den ferdig:)

Tnx:D Har satt i en subb idag, bare for å ha litt mer bass... funker helt greit.... Noen som veit pris på de r-sport fangerne?

Legger ut et bilde av subben.. kanskje ikke så spennanes med:P

DSC00109.jpg

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rekti. i første omgang kommer service på biln, så må den hersens døra byttes, etter det, da er det grøftelyskit:D tviler på at jeg setter på r-sport fanger gett. Må snart bytte fjører å dempere bak, så mulig jeg senker hele kjerra da.

Ida satt jeg på hvote blinkers på skjermene au.

\\ xVolvo 240 Gl

\\ Volvo 850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solefald skrev:
kit med grøftelys er ca 1800 kr på hos Volvo.

eg kjøpte meg nettopp nye fra volvo huggern for 800+mva=)

Volvo halden skulle ha 1600.- for helt nytt kompl. grøftelyskit:D blir vel til at jeg kjøper meg det når jeg har fått solgt 240'n:D

(tenkt til å undersøke i strømstad volvo før jeg kjøper da:P)

\\ xVolvo 240 Gl

\\ Volvo 850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så å si alt ligger klart... bare å plugge inn et par releer, og koble til bryteren til kontakten som ligger klar, og skjære hull til lysa, sette på gummipakningen skru fast lys i de forborra hulla, koble på ledingene som ligger der, og vips, grøftelys.... tao et par timer fra start tilthe end:D

\\ xVolvo 240 Gl

\\ Volvo 850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...