volvo850_BSR Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Godt valg! Så bra ut! Lykke til med bilen! Siter -1994 Volvo 850 T5 290 hk -1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v -1988 Honda Crx -Volvo 440 1.7 -Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Takker=) Er ikke heelt fornøyd med øyelokka som sagt, men de blir bytta ut en gang.. Legger ved noen midlertidge bilder tatt med mobilcam. Vårt digitalkam er roat bort:p Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 hvordan lakkerte du grillen? Framgansmåte? eller hva det no kalles. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Jeg tok ut grillen, min sitter feste med noen klips. Tok av volvo merket, matta litt med 320 papir, prima to lag, lot det tørke i rom temp natta over, så ta lag med svart, å tørka natta over det å før jeg tok på to lag klarlakk og lot det tørke natta over:p Så var det bare å sette sammen igjen. :D Er hittils fornøyd med resultat, ikke no lakk har flassa av hittils... får se utover hvor godt det sitter:) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Hei igjen. Da var det dags for en kort update. Har nå bytta regreim, vannpumper, simringer +++ så nå er det iorden. kosta meg den nette sum av 6,4k. Så til våren følger jeg opp med å gå over forstilling. Skal bytte olje å oljefilter, så er den store 240k servicen tatt:D:D Har au kjøpt meg en kombikamp som skal lakkes i bilens farge:) Bilder kommer utover. Lurer åsså på å lakkere dørhåndtaka i samme slengen som kombikampen.... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 hmmmm ser du var uheldig med øyelokk ..... så litt korte ut !... synd da :( bilen ser bra ut ellers ;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 hmmmm ser du var uheldig med øyelokk .....så litt korte ut !... synd da :( bilen ser bra ut ellers ;) mm... øyelokka åker av når en pære går, å så setter jeg på amerikanse blinkers istedet...:D Tnx:D Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Her har det jaggu ikke skjedd mye i det siste... har iaff på sommerfelger.. noe bedre, men med crappy dekk. Bare må ha nye felger å dekk så fort lommeboka tillater det:) Ellers har jeg hatt en skikkelig vår-polish på den. Deilig. Har også hatt 240k service på den med regreim bytte mm:) Skal skaffe meg v70 håndtak å lakke i bilens farge snart, Og øyelokka åker av en dag i nærmeste framtid;)(og på med usa blinkers) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Her er en update på min lakkering av grillen. Har nå funnet ut at det ikke ble gjordt godt nok på nedpussinga av grillen, så jeg skal få glassblåst den først. Er litt usikker på om det funker, men vi får se. Kommer tilbake med mer info. Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Tøft...syregrunning er bra å bruke på chrome Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Pen bil!! Du skal ikke ha "Emblem 2.0" i grillen da? Koster 300 smackers på Volvo ;) Jeg har et liggende selv, må bare finne en bra måte å få fjerna det gamle på, sitter jo som faen! :S Noen som har tips? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Pen bil!! Du skal ikke ha "Emblem 2.0" i grillen da? Koster 300 smackers på Volvo ;) Jeg har et liggende selv, må bare finne en bra måte å få fjerna det gamle på, sitter jo som faen! :S Noen som har tips? Takk for det:) Hmmmm... Emblem 2,0?:D Er ikke helt sikker på hva du mener.... pic? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Takk for det:)Hmmmm... Emblem 2,0?:D Er ikke helt sikker på hva du mener.... pic? Detta: http://www.backspegeln.com/tips_emblem_2.asp Blir mye penere spør du meg ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Aha... I c... Blir jo penere det ja... Får se hva det blir;) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Her kommer da en liten uppdate, ikke mye, men litt:) Har hat bilen på forstillingskontroll, og bytta stabstag og bensinfiler. Bilder: Ikke rart det var en skikkelig KLANK! lyd i dumper:P Før: Og etter: Hadde samt en vask innvendig og utvendig:) Deilig:) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg