Gå til innhold

politiannmeldelse ?

Ranger emnet


Mandel

Anbefalte innlegg

Lurer på hva du hadde gjort hvis det var din søster/kjæreste/datter han hadde voldtatt... Men greit nok, jeg ble revet med et øyeblikk - det hadde nok de fleste blitt hvis de hadde opplevd at noen de bryr seg om har blitt utsatt for noe sånt.

Jeg hadde ikke takla det så godt, det er jo felles for alle. Derfra til å oppfordre til å stille opp med 3 kompiser og bruke poker som alibi er for dumt. Håper du ser den. Nok OT; du får ikke pengene via politiet.. gå til forliksrådet. Dersom han er som du sier, så bryr ikke han seg om politet ringer og spør etter 400 kr, noe de heller aldri ville ha gjort.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg satt det selvfølgelig på spissen da... mener jo ikke seriøst at man skal ta sånn på vei over 400,- kroner, men fyren skulle gjene fått litt juling likevel.

 

Men, se på det på denne siden - hvis fyren er på prøvetid og du anmelder han for tyveri som han blir dømt for, så åker han rett inn igjen...

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt det selvfølgelig på spissen da... mener jo ikke seriøst at man skal ta sånn på vei over 400,- kroner, men fyren skulle gjene fått litt juling likevel.

 

Men, se på det på denne siden - hvis fyren er på prøvetid og du anmelder han for tyveri som han blir dømt for, så åker han rett inn igjen...

Er han på prøvetid må han først DØMMES for noe, som trådstarter nevner tidligere har de ikke inngått noen kontrakt på transaksjonen.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke ute etter og gi han grisebank, slå sunn knærne hans eller gi han fysiske skader. Dette er en måte og straffe på som iogforseg er effektiv, men langt fra klok i en slik situasjon..

Jeg er ikke så fattig at jeg må jule opp en kar for 400 kroner, jeg vil bare at han skal skjønne at han ikke kan fortsette å lure seg unna ting..

 

Tror jeg har funnet en løsning som går oss begge i positivt favør. Akkurat hva den er vil jeg ikke gå inn på...

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var det så absolutt vits i, for forslaget kom på pm fra en som hadde sett denne tråden..

I stand partly corrected. Da foreslår jeg at du sletter denne tråden dersom ikke svaret kommer offentlig, hensikten er jo at folk skal kunne se andre folks erfaringer og løsninger på problemer. Alt anner har vi vel klagemuren til! ;) Bra at det løste seg for deg da!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn bilen, ta ut radioen.

 

Den er din.

 

Kommer politiet, så viser du dem kvitteringen og sier han har stjålet den. Får du ikke hjelp av politiet så ordner du saken selv..

 

Prinsippsak, ja. Det er 400 kr som du har jobbet og skattet for. Stjele fra lovlydige borgere som jobber hardt for lønnen sin er noe av det laveste man kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår