tenacius Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 :word_ms x2 Siter Opel Kadett D GTE-R 16v Mazda MX5 1.6 Turbo x - Volvo 240TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 ahh..trodde det bare var 14 år gammle jenter som hadde hemligheter jeg... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Hvorfor belaste politiet med småsaker som dette? De har nok å gjøre. Ja spessielt hær i byen, kjører rundt og leter etter biler med sotfilm. Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 jeg vil vite slutten:D Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Dette her var jo nesten litt dårlig gjort :P Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Trur det var som Hondaen sa; Finn bilen, ta ut radioen. Den er din. Kommer politiet, så viser du dem kvitteringen og sier han har stjålet den. Får du ikke hjelp av politiet så ordner du saken selv.. Prinsippsak, ja. Det er 400 kr som du har jobbet og skattet for. Stjele fra lovlydige borgere som jobber hardt for lønnen sin er noe av det laveste man kan gjøre. Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 ville rappa radioen og ellers pungtert et hjul elns som gjeld jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg