Gå til innhold

Trenger forslag til dekor!

Ranger emnet

thklinge

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Privat bil, men jeg eier DarkLight så nei, jeg får ikke direkte betalt for det. Bilen er litt spesiell og gjør seg godt som reklameeffekt, til sammenligning koster det over 60.000,- i året å dekorere en buss. Og da er ikke kostnader for dekorering inkludert engang.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du heller skulle klart deg med ett lite klistremerke i ruta jeg.. Bilen din er for fin til å søles til med svær logo, kommer til å se ut som bilen til lokale frisør'n jo.. :)

Men men, hvis du vil ha det så.. :P

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra folk kommer med ultraharrye forslag.. "ehm, Thorstein... Du kan ta sånn klistremærke i fråntuta oxo kan det stå OPEL med en sånn z med en ring rundt på det, i tilfelle noen ikke vet kordan bil du har!!".. Fyr full profilering på bilen, på klistremerket i frontruta kjører du selvsagt Nico-style! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra folk kommer med ultraharrye forslag.. "ehm, Thorstein... Du kan ta sånn klistremærke i fråntuta oxo kan det stå OPEL med en sånn z med en ring rundt på det, i tilfelle noen ikke vet kordan bil du har!!".. Fyr full profilering på bilen, på klistremerket i frontruta kjører du selvsagt Nico-style! :)

Retard du eller?

Hvis du sikter til meg, må du tenke om igjen..

Jeg nevnte ALDRI frontruta, jeg mente ene sideruten bak.. heller et lite anonymt klistremerke, enn over hele bilen..

Er nå min mening..

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thkliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingeeeeeeee???

Jaaada pus, jeg er her nå. Har vært på Kongen idag og montert projektører. Anyhow:

Begynner å bli bra! Er ikke heelt med på at bokstavene ble så veldig mye større jo lengre bakover man kommer, og gjerne i en annen farge enn brun..?

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaada pus, jeg er her nå. Har vært på Kongen idag og montert projektører. Anyhow:

Begynner å bli bra! Er ikke heelt med på at bokstavene ble så veldig mye større jo lengre bakover man kommer, og gjerne i en annen farge enn brun..?

Det er faktisk svart, bare med layer transparency ;p Skal fikse litt til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hell, I don't know ;)

Har sans for ".no" over hjulbuen, men ser gjerne noen alternativer mtp font / størrelse. Blir litt massivt nå, hele siden på bilen blir sort nesten.. Du trenger ikke legge all mulig innsats i det, ekke som du får betalt ;) Men greit å få litt forslag / inputs.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider