Gå til innhold

Synspunkt paa Conti?

Ranger emnet

951

Anbefalte innlegg

Hei; Vet ikke om dette er riktig sted men:

Er det noen som har gode/daarlige erfaringer med Conti's nye SportContact 2 ?

For tiden kjörer jeg Pirelli, som sansynligvis er bedre paa bane (PZero Asimetriko og Direzzionale).

(De gamle SportContact var i allefall som tyggekummi..... slingrete og upresise)

Er egentlig veldig godt fornöyd, saa lenge man tar det pen paa vaat veg. Men etter 18000 er de heeeeeelt nede, og det er paa tide med noe nytt.

Hvorfor bytte?

- Pris

- Vaat handeling

- litt mye lyd (ikke saa ille som Michelin) naar de blir slitt

Feedback anyone?

post-31-13804850217256_thumb.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 951

Hei; Vet ikke om dette er riktig sted men:

Er det noen som har gode/daarlige erfaringer med Conti's nye SportContact 2 ?

For tiden kjörer jeg Pirelli, som sansynligvis er bedre paa bane (PZero Asimetriko og Direzzionale).

(De gamle SportContact var i allefall som tyggekummi..... slingrete og upresise)

Er egentlig veldig godt fornöyd, saa lenge man tar det pen paa vaat veg. Men etter 18000 er de heeeeeelt nede, og det er paa tide med noe nytt.

Hvorfor bytte?

- Pris

- Vaat handeling

- litt mye lyd (ikke saa ille som Michelin) naar de blir slitt

Feedback anyone?

En kompis av meg kjøpte disse nye på sin A4 TQ i fjor. Kjørte mellom 18000 og 25000 på disse viss jeg ikke husker helt feil.

Dyre og dårlige dekk er hva han mener.

Jeg kjørte på Falken FK 451 i fjor på en Passat med 225/40-18.

Fikk han til å kjøpe like deg til sin A4. Han er veldig fornøyd i år oxo med disse falken dekka.

Jeg kjører dette på min RS2 i år. Mange i VW-Audi miljø som kjører Falken FK aldri hørt noen klage jeg.

Men Pirelli P Zero har jeg veldig lyst til å prøve, det samme gjelder de nye Michelin som nye M3 blir levert med. Mange nye muskel biler som blir levert med disse nå.

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider