951 Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Hei; Vet ikke om dette er riktig sted men: Er det noen som har gode/daarlige erfaringer med Conti's nye SportContact 2 ? For tiden kjörer jeg Pirelli, som sansynligvis er bedre paa bane (PZero Asimetriko og Direzzionale). (De gamle SportContact var i allefall som tyggekummi..... slingrete og upresise) Er egentlig veldig godt fornöyd, saa lenge man tar det pen paa vaat veg. Men etter 18000 er de heeeeeelt nede, og det er paa tide med noe nytt. Hvorfor bytte? - Pris - Vaat handeling - litt mye lyd (ikke saa ille som Michelin) naar de blir slitt Feedback anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Originally posted by 951 Hei; Vet ikke om dette er riktig sted men: Er det noen som har gode/daarlige erfaringer med Conti's nye SportContact 2 ? For tiden kjörer jeg Pirelli, som sansynligvis er bedre paa bane (PZero Asimetriko og Direzzionale). (De gamle SportContact var i allefall som tyggekummi..... slingrete og upresise) Er egentlig veldig godt fornöyd, saa lenge man tar det pen paa vaat veg. Men etter 18000 er de heeeeeelt nede, og det er paa tide med noe nytt. Hvorfor bytte? - Pris - Vaat handeling - litt mye lyd (ikke saa ille som Michelin) naar de blir slitt Feedback anyone? En kompis av meg kjøpte disse nye på sin A4 TQ i fjor. Kjørte mellom 18000 og 25000 på disse viss jeg ikke husker helt feil. Dyre og dårlige dekk er hva han mener. Jeg kjørte på Falken FK 451 i fjor på en Passat med 225/40-18. Fikk han til å kjøpe like deg til sin A4. Han er veldig fornøyd i år oxo med disse falken dekka. Jeg kjører dette på min RS2 i år. Mange i VW-Audi miljø som kjører Falken FK aldri hørt noen klage jeg. Men Pirelli P Zero har jeg veldig lyst til å prøve, det samme gjelder de nye Michelin som nye M3 blir levert med. Mange nye muskel biler som blir levert med disse nå. Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg