Matthiesen Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Hvordan fjerner man hengerfeste egentlig? Jeg har ligget under og sett i lang tid nå og blir ikke klokere. Det er en Mazda 626 1993 GLXi 2.0 Siter Signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 nei, når man ikke kan faget sitt blir det fort litt uklokt.:P vel, har ikke montert krok på disse. men vanlig prosedyre er og ta av bakfangeren. Kroken er festet bak denne, skruer mutterer finner du under og inni kofferten. men merk: noen fangere fjærner man original festene da disse erstattes av kroken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brede Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Ja, på en sierra jeg hadde måtte man ha av fangeren. Var en brei plate bakerst i bagasjerommet som hadde masse skruer som gikk igjennom, +4 skruer på selve stanga på hengerfeste. Siter 1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill 2003 Chevrolet Trailblazer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langgard Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 om alt virker håpløst så er vinkelsliper fint. bare be om at bensintanken er hel ;) Siter 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230A Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Synd du ikke har volvo 240. Der er det bare 4 skruer som holder kroken. Trenger ikke å ta av noe fanger eller annet tull. Men begjynn med å rive av alle deksler/fanger, så ser du sikkert mye bedre hvordan du skal gå fram. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Tok av på min Golf 3, der var det av med fanger, løsne 4 skruer, så var det av.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg