Volvokid Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Da er bilen min senket.. Dere får unnskylde mine orginal felger :p Siter - Volvo 940 LT, 1997 modell - - Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) - Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 ville heller unnskyldt sotinga jeg da men... Senkingen ser jo ganske bra ut! kun senkefjærer og dempere eller? ikke kappet? Fin front forresten! Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hva har du senket? antenna bak?drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 bilen er jo åpenbart senka da! ;) Og den ble pen! Se for deg 18" 5-eika felger med litt kant. hadde vært konge! litt enig i Mogwai; enten soter du helt frem, eller så lar du vær! =) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvokid Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Det er lesjøfors fjærer og gule koni dempere.. Hehe.. Sotinga er ikke det beste på bilen.. men syns nå det ser greit ut. Bilen er forresten langt fra "innkjørt" med senkesettet.. så forventer kanskje att den går litt lengre ned med tiden Siter - Volvo 940 LT, 1997 modell - - Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) - Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Det ble ganske bra ja,skulle bare hatt hvite blinkers på siden Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvokid Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Jepp.. det må jeg skaffe snart.. Siter - Volvo 940 LT, 1997 modell - - Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) - Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 den som oppfant senkinga på disse bilene, må ha misforstått hele opplegget med senking... Bilen får jo "bingo-stuk" med 40mm (35mm) lesjöfors senkesett, lav i ræva og skyhøy foran... fått den senka ytterligere 40mm så hjelper det på, pluss noen større felger og solfilm helt fram, da er den bænkers...! Ellers en fin bil! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Opplevde omvendt jeg. trøgstad stuk, høy bak og lav forran. dette med lesøfors dritt. får se om det blir noe forskjell når det kommer på koni en dag til uka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Opplevde omvendt jeg. trøgstad stuk, høy bak og lav forran. dette med lesøfors dritt. får se om det blir noe forskjell når det kommer på koni en dag til uka raksta stuk :thumb Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Opplevde omvendt jeg. trøgstad stuk, høy bak og lav forran. dette med lesøfors dritt. får se om det blir noe forskjell når det kommer på koni en dag til uka texascom hevet jo bilen sin i front, pga. han fikk samme som deg. bilen min har også "80-talls stuk" etter senking, men som v240tic påpekte, er det jo en bil fra 80-tallet :P hehe, men, ja.. 940'en her så fin ut den, men jeg er enig med andre: soting er ikke noe digg, når man bare kan ha bakerste rutene.. Jeg hadde soting på førstebilen min; aldri mer. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 raksta stuk :thumb Same shit. fetter knuller kusine :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hvor har de felga som sto på blitt av? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvokid Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Dei er vinter dekk felgene mine.. som fattern har tatt over.. Skal kjøpe nye felger Siter - Volvo 940 LT, 1997 modell - - Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) - Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Ok...hva slags?beklager offtopic Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg