Toa Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Hvor kjøpte du turbo-kit`et??...og åssen turbo er det snakk om?? Det har JMA.no montert til meg.... dei selger Turboer å diverse trim,og bygger dersom du vil gjøre det så enkelt som jeg har gjort;) Husker ikke helt hva turboen heter.... men kan komme tilbake med på svar på det senere;) men den skal vere godt for 3-400hk... så den er plenty stor nok kan man si:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 ...og du hadde tenkt deg i underkant av 200?? Er det innmaten som setter stopper for mer da?? altså stempler,råde,veiv som ikke tåler mer...?? Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboChrister Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 t3/t04E heter turboen: http://shop.jma.no/product_info.php?cPath=22&products_id=70 Siter Bruk vett, Ligg bredt! 1977 Opel Ascona B - prosjekt 1991 Opel Omega 2.0 cd 1994 Opel omega b 2.0 16v turbo dta++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 ...og du hadde tenkt deg i underkant av 200??Er det innmaten som setter stopper for mer da?? altså stempler,råde,veiv som ikke tåler mer...?? håper det er rett rundt 190-200hk ja.... motoren er jo orginal utenom dysene,så det kommer nok noen oppgraderinger på selve motoren og etterhvert;) men det blir nok ikke før til høsten igjen... dersom motoren holder da:P Turbochrister: Takk! stemmer det ja... har kortere hukommelse enn gullfisker jeg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laff-laff Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Knalltøff kjerre du har der gitt. Hvor skaffa du turbomanifoild fra og pris? Siter tidl. Firebird-468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Turbokonverterigen ble gjort av jma, så sikkert de som har laget grenrøret også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Knalltøff kjerre du har der gitt.Hvor skaffa du turbomanifoild fra og pris? Takk for det;) Stemmer det "Alexxx" sier ja... er litt usikker på hva den kostet, men ca 1500-2000,- en plass trur jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laff-laff Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Takker for det, har en manta som har veldig lyst på en liten turbo sjø. Det burde vel være mulig å få en cih og turbo godkjent uten masse styr også. Siter tidl. Firebird-468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 ja det bør ikke vere så store problemet å få godtkjent vil jeg tru... selv skal jeg godkjenne min med 150hk. det går fint med rekord 2,2 bremser.... å siden min allerede er godkjent som 2,4 så trur jeg ikke det skal vere noe problem;) er det 2,4 du har i din og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 jeg ser du har fjernet blink lysa på siden, er det lov??... jeg vurderer og fjerne mine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 det er han jeg kjøpte asconaen av som har fjerna dem... er ikke sikker på om det er lov jeg? di sa iallefall ingenting på biltilsynet når jeg var inne og godkjente senkinga;) Så jeg håper di ikke sier noe nå når jeg snart må inn på teknisk etter att jeg ble stoppa for noen helger si;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 lurer på og fjerne disse side blink lysa jeg også, for og få en mere "clean look" på bilen, er derfor jeg spør. må man ha det der diesel panseret for å få plass til 2.4i og turbo?.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 lurer på og fjerne disse side blink lysa jeg også, for og få en mere "clean look" på bilen, er derfor jeg spør. må man ha det der diesel panseret for å få plass til 2.4i og turbo?.. ja det ser jo mer clean ut da... men det er vel egentlig slik att blinklysa skal vere synlig rundt hele bilen. men det ser jo bedre ut uten da:) å blinklyset framme er synligt ifra sia og så det er ikke så farligt spør du meg;) jeg må ha diesel panser for å få plass til innsuget, kjører med orginalt 2,4 innsug... men setter jeg på 2,2 innsug så kan jeg ha orginal panser. men jeg har sansen for diesel panseret så det blir nok ikke bytta;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 har planer om å skaffe en 2.4i etter vært, er en 2.2i som står i min nå... og diesel panser er tøft ja, jeg må vel prøve og skaffe det også etter vært... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 har planer om å skaffe en 2.4i etter vært, er en 2.2i som står i min nå... og diesel panser er tøft ja, jeg må vel prøve og skaffe det også etter vært... kommer seg endel med 2,4 i forhold til 2,2 ja... så det anbefales om du skal hive på turbo eller ikke;) diesel panser er litt vondt å få tak i så om du kommer over ett som er bra er det bare til å handle.... kjekt å ha uansett d;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.