Toa Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 ikke jeg som har lakka tromlene;) eineste jeg har gjort til nå er nytt senkesett, gule koni og fjernet sotinga på siderutene framme! gummi spoileren og sideskjørta blir nok stående på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 pen bil ja;) bilder ifra interiøret?? Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Virkelig pen ascona, akkurat slik de skal være :) (ok da, jeg likte heller ikke gule tromler bak, men ellers var den perfekt!) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazoon Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 råååå ascona;) skal ha en slik en gang. Siter Opel Astra 1.4..... x - Volvo 245 90 mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 jo takk for det:) er ikkje så voldsomt fint med gule tromler nei;) men dei skal vekk uansett!! har kun eit bilde av interiøret: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 nydelig ascona! vurderer sterkt og lage til en sånn eg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 rååå b ascona, men lurer på en ting er bilen godkjent med den motoren? skal muligens kjøpe meg en med samme motor. Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 sinnsykt fin ascona :) Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 rååå b ascona, men lurer på en ting er bilen godkjent med den motoren? skal muligens kjøpe meg en med samme motor. jo takk du!:) ja bilen er godkjent med 2.4i... sitter rekord 2.2 bremser foran! da får du godkjent opp til 150hk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 har foresten handla meg turbo kit nå! einaste eg mangler nå er større dyser og ein litt bedre downpipe!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Heisann! Skikkelig pen Ascona du har!! Vurderer selv å kjøpe en Ascona B og gjøre litt morrosaker med den... så da kanskje du kan svare meg, som ikke har så greie på Opel, hva slags bil 2.4i motoren stammer fra? :) Effekt originalt? Nok en gang, pen bil! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chissan Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Heisann!Skikkelig pen Ascona du har!! Vurderer selv å kjøpe en Ascona B og gjøre litt morrosaker med den... så da kanskje du kan svare meg, som ikke har så greie på Opel, hva slags bil 2.4i motoren stammer fra? :) Effekt originalt? Nok en gang, pen bil! Tar meg friheten til å svare jeg :P Vil nå tro at 2,4i motoren stammer fra en Omega 2,4 men skal du lage deg en morro Ascona så ville jeg nok heller gått for en c20xe motor Siter VW Golf mk1 Cab Opel Ascona B Rallybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 er ikke du som er med i breisladden i 2002?? ligner fælt på denna bilen Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torefh Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 så inni hampen den var rå! En av de fineste jeg har sett hittil.. Har ikke sett så mange da:P 2.4i må virkeli sparke ifra, eller hur ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Heisann;) Ja motoren er ifra omega 2,4. er 125hk å 195nm orginalt. funker heilt greit med 2,4 ja! greit drag ifra bunn av, å drar likt hele veien opp til ca 170;) c20xe er jo bra greier det og men er ganske overaska over att denne drar såpass jeg! fin å sladde med;) å blir nok bedre når jeg får somla meg til å ta ut motoren å montere turbo kitet... TTT bilen ser helt grei ut den enda... men om noen uker begynner jeg å pusse ned hele bilen! var litt småtteri her og der, å siden jeg har en kompis som driver med oppretting av biler hjemme kunne jeg låne plass hos han til å klargjøre bilen til lakk:) tar det meste selv, så fikser han finsparkling å slikt etterpå. så blir det lakkering hos en han bruker på sine egne biler.. sparer noen kroner på det;) Trur ikke det var denne som var med i breisladden nei.... men den ser ganske lik ut ja! men han har vel noen hk mer enn meg. den bilen er foresten kræsja etter hva jeg har hørt.. men er under oppbygging igjen:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg