Torefh Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 ..å montere turbo kitet... TTT Ouh! Nice;) 125hk holder lenge da, men du har jo et godt utgangspunkt i motorveien;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 c24ne er dette noe å bygge turbo på da? Hva blir cirkus effekt?Ps Utrolig pen Ascona B. gummi spoilern må du ha ( ikke ta av ) kan godt bygge om til skiver bak, trommler er ekelt, ser ut som man kjører traktor :( Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 hehe! ja det holder jo forså vidt med 125hk i så lett bil! men blir enda bedre med litt mer guff;) C24ne er utprøvdt endel med turbo her i distriktet.... så det funker fint med litt større dyser og lade 0,6-0,7bar, effekten blir vel ca 180-200hk;) gummi spoileren blir nok hengende på ja! å skiver kommer nok etterhvert... men det blir ikke første prioritert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Ååå, har så lyst på ascona. Hva er forbruket med den motoren? Hørt den er tørst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Ååå, har så lyst på ascona. Hva er forbruket med den motoren? Hørt den er tørst. aner ikke! men den er litt tørst ja! har vel kanskje litt med kjøremåten min og;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 hvem bryr seg om den er tørst? det tenker jeg faktisk veldig lite på når jeg skal kjøpe meg bil, (lekebil) det er da Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hvem bryr seg om den er tørst? det tenker jeg faktisk veldig lite på når jeg skal kjøpe meg bil, (lekebil) det er da Må si meg enig her ja!;) Har foresten blitt litt forandring i planene mine og nå! han som skulle hjelpe meg med pussinga har så mye biler han driver med for tia, så det var fare for att asconaen måtte stå ute i drittværet i mellom pusse øktene:doh så da er lakkeringa utsatt til våren engang... Men pengene må jo brukes så jeg skal levere bilen til JMA på onsdag og få montert Turbo isteden:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Så rått! Turbo på 2,4? Har du en aning om pris og effekt? Sånn ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Så rått! Turbo på 2,4? Har du en aning om pris og effekt? Sånn ca. ja skal funke greit d vil jeg tru! prisen blir ca 20-25k... da er alt med;) men da skal di og ta ut motoren og bytte til bunnpanne med retur og skvalpeplate samt slenge på en adapter som er til oljekjøler og uttak til turboen.... kunne jo kjøpt ein grei LET motor til samme prisen, men det bryr jeg meg lite om! vil heller prøve noe litt annet siden det er så mange som har LET:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Enig med deg der. Er ikke så vanlig med en slik turbomotor, gøy å gå litt andre veier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 turbo på 2,4:o Åssen er det med kompresjon og tenning da?? bare å sette på turbo, tut og kjør??:P Sett motor i benk og sleng ut testresultat når den er ferdig!!! Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Enig med deg der. Er ikke så vanlig med en slik turbomotor, gøy å gå litt andre veier. jepp! har sett en kadett C med 2,4 turbo i aksjon... så har litt tru på det jeg;) turbo på 2,4:oÅssen er det med kompresjon og tenning da?? bare å sette på turbo, tut og kjør??:P Sett motor i benk og sleng ut testresultat når den er ferdig!!! motoren kommer til å vere orginal til å begynne med... blir skifta til større dyser kun;) da skal jeg kunne lade 0,6-0,7 uten problem visstnok. planen er å få målt effekten ja, trur jeg satser på å kjøre lavt ladetrykk første gangen... slik att jeg får papirer på rundt 150hk. Da kan jeg få bilen godkjent med turbo uten å måtte skifte bremser i første omgang.... så skal jeg få målt effekten ved 0,6-0,7;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ac\dc Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hvilken ET har felgene dine?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hvilken ET har felgene dine?. ET 15;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-ugla- Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Dæææææææææven.... den va strøken..... du har kjøper visst du ska selge dama di:P har ikkje ord...blei bare sittendes og måpe.... Bra jobba Siter X Vw santana cl 84 X Opel omega 2,5 95 Borgward isabella 1960 Total restaurering Opel Omega 2.5manuell cd 95 Peugeot 406 svti 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.