Gå til innhold

Nå har jeg skaffa leppe og:) Trenger Lakk...

Ranger emnet

pinjongen

Anbefalte innlegg

PICT4529.jpg

Som sagt trenger lakk.. men den er strøken! må bare vaske den.

Fikk den på Vazelina i dag +MASSE andre deler til 400.- (billig syntes jeg)

gi meg tips hvis dere legger merke til noe;)

> Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven*

> Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker*

> Volvo 240 Tic *Traded*

> BMW 520i *Til Salgs!*

> Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyyyy faan... var akk ute å "gikk over" motoren... og han som monterte dump på den hadde tatt slangen som gikk tilbake før turboen og latt den henge der så den dro inn luft... detta har jo ikke den "føleren" som justerer bensin og luft tatt med i systemet så det har vært mye tull på tomgang og det smalt i den føleren når jeg gassa og sånn... nå er den ordentlig hissig på gassen.. ble redd jeg.. nå drar den bare luft gjennom filteret... så den får riktig blanding.. dere aner ikke hvor mye jeg har gjort og fiksa på bilen i dag... jeg er redd jeg:S:P hehe... men bilen er fin den;) Omlakkert for CA et halvt år sida.. fin farge.. perlemor.. så skal gi fangern til noen som kan å lakkere og be de gjøre det.. så kan jeg sikkert ha en sprayboks med lakk på som jeg lakker detaljer i... men takk for ros på bilen... jeg ser på bildet selv og synes den er ganske fin! men felger SKAL på.. men det er dyrt...:S

> Volvo 240 Tic *Traded*

> BMW 520i *Til Salgs!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakk får du tak i "alle" steder de driver med lakk og evt bilpleie... oppgi lakk-koden, eller evt ta med tanklokket for scanning, så ordner dem lakk til deg...

Solfilm, mer senking, større felger gjør seg mye, og evt en R-vinge...

Vært i brumunddal å kjøpt deg bil ja?

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke senke mer... bor i "skogen" og har fartsdumper her.. solfilm og vinge kommer.. kjenner du han som jeg kjøpte den av? hva kan du si om bilen?

> Volvo 240 Tic *Traded*

> BMW 520i *Til Salgs!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke senke mer... bor i "skogen" og har fartsdumper her.. solfilm og vinge kommer.. kjenner du han som jeg kjøpte den av? hva kan du si om bilen?

Fartsdumper er det her i siviliasjonen også, men kommer fram for det...

Den bilen har j ingen kjennskap til desverre, har kun sett den såvidt det er...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok... bare jeg får testa den i morra og ser om en liten ting er borte så er alt helt i orden... litt merkelig lakkering og litt diverse men... jeg fikser det jeg...

> Volvo 240 Tic *Traded*

> BMW 520i *Til Salgs!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den motoren er ikke noe å skryte av utseende på... vet ikke om den overlever en motor vask en gang... mye olje diverse steder og sånn... :(:S

> Volvo 240 Tic *Traded*

> BMW 520i *Til Salgs!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider