Gå til innhold

Rundet mutter på hjulet! :S

Ranger emnet

killerFly

Anbefalte innlegg

Tok du for mye møllers tran??

Teitet du, eller skulle du skru av?

sorry offtopic. men! detta du har skrevet her bucher er hvertfall offtopic...

spessielt når jeg ser du har skrevet på alle di siste 10 trådene i løpet av 10 minutter... hallo? regner det i bergen eller har du ikke no annet saklig å komme med?

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sorry offtopic. men! detta du har skrevet her bucher er hvertfall offtopic...

spessielt når jeg ser du har skrevet på alle di siste 10 trådene i løpet av 10 minutter... hallo? regner det i bergen eller har du ikke no annet saklig å komme med?

Hei, Torerik.

Om du ønsker informasjon på været i bergen, er det faktisk fint.

Om du ønsker informasjon på ontopic/offtopic, er det faktisk du som her skriver offtopic. Jeg ønsket mer informasjon, ang. om det var stramming, fastrustede bolter, dårlige bolter, etc. som var problemet.

Lurer du på om jeg har fritidsproblemer, så kan jeg si at jeg ikke har det.

Dagen min har vært 99% offline, jeg har ikke før nå sent i natt vært online, da utenom en liten tur tidligere.

Når jeg først har en hektisk hverdag, der byturen min blir avbrutt pga hunden min har spydd ut over hele sofaen min, på det ulakkerte tregulvet i leiligheten min, etc. Må jeg vel få lov å ta del i DISKUSJONSforumet, i de trådene jeg tidligere har vært aktive i, samt da nye tråder som jeg mener er aktuelle for meg og ting jeg gjerne vil vite mer om, lære mer om, etc?

At jeg svarer i ti tråder, er det noe negativt?

Kanskje du ikke synest mitt innlegg i denne tråden gav noe ny informasjon for trådstarter, men jeg tror nok alle brukere her på forumet har noen innlegg med mer eller mindre verdiløst innhold, som feks: Denne tråden, uten å nevne navn?

Om du vil ha et forum, der ingen svarer, kan du jo lage ditt eget forum.. 2r-e-rik.com er sikkert ledig.

trådstarter, sorry for dette OT-innlegget, men jeg måtte nesten svare toreriken.

ps. torerik: no hard feelings, men når du vil leke spydig/frekk, snur jeg mynten :P (tar det med humor altså! håper du også gjør det.)

Videre OT kan vi ta på msn feks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått av muttern? å slegge på en 18mm kopp funker gatantert,mulig du må bruke en langpipe men.

Hadd nok sovet godt om natta om jeg hadde måtte sette vinkelslipern i den

der felgen og jeg da.m'm

Hehe. tenkte jeg skulle prøve å få den av i morgen!! Skal på biltema å kjøpe en 18mm kopp! Di hadde vist 10års garanti der!! Hehe. Tror jeg kommer til å trenge den garantien! :P

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. tenkte jeg skulle prøve å få den av i morgen!! Skal på biltema å kjøpe en 18mm kopp! Di hadde vist 10års garanti der!! Hehe. Tror jeg kommer til å trenge den garantien! :P

haha... levere den tilbake med en 19mm mutter dælja inni..

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat som om du er døv! Forklare på "tegnspåk".. kanskje du får en ny en da..

hehe. ja får prøve noe sånnt! Men vi har en rar en her i bergen! Når han ser på deg så ser det ut som øynene går på kryss og tverrs! kansje han ikke ser mutteren :P hehe

Men pipen koster vel ikke mer enn 12kr! hehe

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener vel 17 kopp siden du skal på biltema:P

Volvo 850 1996 R-optik

Ex-Volvo 740 Gl 1986

Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Torerik.

Om du ønsker informasjon på været i bergen, er det faktisk fint.

Om du ønsker informasjon på ontopic/offtopic, er det faktisk du som her skriver offtopic. Jeg ønsket mer informasjon, ang. om det var stramming, fastrustede bolter, dårlige bolter, etc. som var problemet.

Lurer du på om jeg har fritidsproblemer, så kan jeg si at jeg ikke har det.

Dagen min har vært 99% offline, jeg har ikke før nå sent i natt vært online, da utenom en liten tur tidligere.

Når jeg først har en hektisk hverdag, der byturen min blir avbrutt pga hunden min har spydd ut over hele sofaen min, på det ulakkerte tregulvet i leiligheten min, etc. Må jeg vel få lov å ta del i DISKUSJONSforumet, i de trådene jeg tidligere har vært aktive i, samt da nye tråder som jeg mener er aktuelle for meg og ting jeg gjerne vil vite mer om, lære mer om, etc?

At jeg svarer i ti tråder, er det noe negativt?

Kanskje du ikke synest mitt innlegg i denne tråden gav noe ny informasjon for trådstarter, men jeg tror nok alle brukere her på forumet har noen innlegg med mer eller mindre verdiløst innhold, som feks: Denne tråden, uten å nevne navn?

Om du vil ha et forum, der ingen svarer, kan du jo lage ditt eget forum.. 2r-e-rik.com er sikkert ledig.

trådstarter, sorry for dette OT-innlegget, men jeg måtte nesten svare toreriken.

ps. torerik: no hard feelings, men når du vil leke spydig/frekk, snur jeg mynten :P (tar det med humor altså! håper du også gjør det.)

Videre OT kan vi ta på msn feks...

okay... men han syntes sikkert at du kommer med mange innlegg... mange uten noen videre god mening... vi har jo en godt eksempel... hva hadde det med at hunden hadde spyd i sofaen og at gulvet ditt ikke er lakka...

det er årets off topic...

39 innlegg på en dag er ganske mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider