Gå til innhold

Boosti`s: 1987 E30 320i

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

Kjøpte nytt frontsette i dag, de gammle 80`talls jensen høytalerne holder ikke akuratt mål. Så da kjøpte jeg Jbl GTO6507C....

HPIM5999.jpg

HPIM6001.jpg

HPIM6000.jpg

Sony 6x9", som skal monteres i hattehylla...

HPIM6002.jpg

Forsterker som skal drive frontsett og 6x9" i hattehylla..

HPIM6003.jpg

Gammle kassa mi, med en 12" sony xplod sub..Jeg skal kjøpe

en monoblokk til og drive denna..og bygge ny kasse til den..

HPIM6004.jpg

Kutta hull og montert de i kickpanelet foran, passer fint med 6,5" foran der...

HPIM6007.jpg

HPIM6008.jpg

HPIM6009.jpg

HPIM6011.jpg

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og sånn ble resultatet...Det er trangt inni der, men det går akuratt med litt jobb. Disakante kan men stille på, etter hvordan man vil ha den...Det er viktig og dempe med et eller anna bak dekselet, eller så blir det hul lyd. Og dra ei stripe med silikon rundt dekselt, så det sitter og ikke skrangler...

HPIM6017.jpg-for-web-LARGE.jpg

HPIM6018.jpg-for-web-LARGE.jpg

Spiller ut, og signalkabler trekkes...

HPIM6016.jpg-for-web-LARGE.jpg

Baksete uter for kabel trekkning...

HPIM6021.jpg-for-web-LARGE.jpg

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort litt i dag, men ikke tatt så mange bilder..

HPIM6032.jpg

6x9 montert i hatte hylla:

HPIM6024.jpg

Har dette liggenes, men tror det blir litt mye lyd for min del...

Noen som har montert en sånn på E30, og kan si meg hvordan

lyd nivået blir?

HPIM6034.jpg

Har også detta liggenes, men litt lite til bil uten servo...tror jeg heller

går for m-tec ratt...

HPIM6035.jpg

Spillern som fulgte med bilen. Noen som vet hvor gammel den er, og om det er noe verdi i denne enda. Får ny pioneer i poste til uka, så trenger ikke denne mer....

HPIM6025.jpg

Leiter enda etter felger..Og trenger felger til neste helg, da jeg skal på lang tur. Kjedelig og kjøre med den ristinga i flere timer. Ønsker og kjøpe store fem eika felger eller litt mindre med brei kant. 16" Brock b1 står øverst på ønske lista...Noen som har andre tips til felger?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første bilen min i 2000 var en e30 320i coupe. Grei bil, bortsett fra en skikkelig LEIM motor, som bruker mer bensin enn 325i. Husker godt bingoen i taket. Tror aldri det var en kjøretur uten noen nye og spennende varsellamper i taket som gløda.

Hadde også masse drit med elektronikken bak i kjerra. (Bremselys).

Den var fin, helt til en kompis av meg krølla den i en lyktestolpe.

Får håpe du holder den lengre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke denna bruker så mye suppe jeg...min 86 audi 80 med 4 sylindra 1,8 liter på 90 hk bruker like mye, vist ikker mer. Forventa meg høye drivstoff utgifter når jeg kjøpte bilen, men ble overaska når jeg fant ut den ikke bruker mer enn den gjør nå. Jeg har heldigvis bare to lamper som kommer og går (hitt til). Det er spyleveske og vann greien.... og begge er fulle...så noe rart er det der...

Men hadde det ikke vært for forsikringa hadde jeg gått for 325 nå. Men jeg har litt lyst til og dra fram motor kunnskapene og begynne og bygge motor til vintern. Så har litt planer om og få inn en små trimma 325 til sommern igjen.Har egnetlig et boble prosksjekt som jeg skal fullføre. Men har gått lei, så vurdere heller og bruke penger og tid på motor bygging til bimmer`n...

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes ikke det er så rart at 2 av varsellampene tuller på bilen, etter at den har rulla i nesten 20år! man kan ikke forvente at alt skal fungere som det skal til enhver tid, og at bilen skal være rustfri osv... hvor mange andre ting har du i daglig bruk som er 20 år gammalt?

den spilleren du har der er vel rundt året mener jeg, hvis du kjenner noen som trenger en spiller så får du vel noen hundrelapper for den...

BMW CCN Member #7856

(-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic

(x)90 Mercedes 230E

(x)98 Honda NX125

Lenke til kommentar
Del på andre sider