Gå til innhold

Boosti`s: 1987 E30 320i

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

Noen bilder fra kveldens lille photoshoot....litt uklare bilder, må få kjøpt meg et stativ...så jeg får tatt noen bra bilder når dere er så pass mørkt. Klare ikke og holde det stille nok....Her er i vertfall de to av dem, litt møkkete bil..men men:rolleyes:

P1010827P.jpg

Driver og tester ut en ide som plutselig dukka opp her en dag. Hadde en front spoiler fra en audi 80 liggenes. Den passa akuratt i bredde, men må forlenges 10cm i mot hjubua. Det komme ikke helt fram på bilde, men den sitter som den skulle høre til der. Passer veldig bra på bilen.....og ja, den skal lakkeres i samme farge som bilen...royal blue...kongelig tralle....

P1010833.jpg

Snart kommer det angeleyes, nye baklykter, lykte lister, hvite blinklys fra koed i posten. Trenger også nye speil til bilen, da de gammle begynner og bli dårlige. Vurder og kjøpe dtm eller m3 speil i stede for orginale. Vsit ikke noen ha et bra tips om hvordan speil jeg burde velge?

Jeg leiter også etter sportstoler med vippe rygg som passer tredørs bil. Men finne ingen med vippe rygg som ser bra ut til en normal pris. Det burde jo også stå litt i stil med orginalt interiør og bilen.

Også ser jeg etter noe litt anonym dekor til bilen, stremaer i bakruta eller noen nede på siden. Eller kansje ei smørbrødliste på panseret...Noen som kan hjelpe meg der, med et par gode ider.....det bør væra litt anonymt og stå i stil med bilen....

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ang Sportstoler....., m-tech stoler får du vipp, recaro cosworth stoler får du vipp ( ja jeg hadde det i min gamle *grøss*)

absolutt ikke no stress.....

hvis det er bøtte stoler du tenker på, så er du fucked

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Tror kanskje du erger deg seinere når den går på 1,1liter på mila :(

325 motoren bruker rett under ihvertfall. 2 literen blei ikke bra før de fikk 24ventiler i 520i på 90 tallet. Ellers er det en fin bil. Coupe versjonen er ekstra stiv også :D

Nå må du gi deg ;) m20b20 er ikke så dårlig, iallefall ikke når tenningen er rett innstillt..

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange Babbler om at denna motoren er dårlig og bruker mye bensin. Men jeg syntes nå den er helt topp. Jeg har kjørt problemfritt i hele sommer med bilen. Og den går meget jevnt og stille. Jeg bytta olje, plugger og stillte litt på tomgangen i går, og nå går den helt perfekt. Det er ikke noe kjempe drag når man trykker gassen i bånn. Men den kommer seg ved litt turtall. Det er i vertfall noe anna enn golfen jeg hadde en stund. Nå Girer jeg ikke ned ved forbikjøring i 80 en gang. Ligger i femte og trykker gassen i bånn, og trall skyter fart. Med golfen var det i værste fall ned i tredje gir og bånn gass til nåla nærma seg sperra....

Og den bruker ikke over litern på mila som skrevet her før...men litt under, tro det eller ei. Hadde en audi 80 med 1,8 liter forgasser motor, som faktisk bruk mer en denna...

Så nå er det bmw og 6`r som gjelder. :smilbmw: Aldri med vannkjølte vag produkter, det er jeg garantert ferdig med? Aldri mer!!!

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange Babbler om at denna motoren er dårlig og bruker mye bensin. Men jeg syntes nå den er helt topp. Jeg har kjørt problemfritt i hele sommer med bilen. Og den går meget jevnt og stille. Jeg bytta olje, plugger og stillte litt på tomgangen i går, og nå går den helt perfekt. Det er ikke noe kjempe drag når man trykker gassen i bånn. Men den kommer seg ved litt turtall. Det er i vertfall noe anna enn golfen jeg hadde en stund. Nå Girer jeg ikke ned ved forbikjøring i 80 en gang. Ligger i femte og trykker gassen i bånn, og trall skyter fart. Med golfen var det i værste fall ned i tredje gir og bånn gass til nåla nærma seg sperra....

Og den bruker ikke over litern på mila som skrevet her før...men litt under, tro det eller ei. Hadde en audi 80 med 1,8 liter forgasser motor, som faktisk bruk mer en denna...

Så nå er det bmw og 6`r som gjelder. :smilbmw: Aldri med vannkjølte vag produkter, det er jeg garantert ferdig med? Aldri mer!!!

Bra du har forstått det ;) Skal kjøpe 320 jeg og no :) bare E46. Bmw er gode biler og det oser kvalitet :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller kasta på Sorte Hella DE lykter :) ser mye bedre ut en Angeleyes på så gammel bil.

Syntes det ser helt greit ut jeg....så angeleyes blir det....

engelen_001.jpg

Noen bilder jeg fant på en dansk side, samme farge på som på min og...

437256.jpg?16-09-2006 15:10:06

436887.jpg?16-09-2006 15:10:06

429033.jpg?16-09-2006 15:10:06

Veldig fin bil det der..

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=58812

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Begynnte og sveis rust i går...var et rust hull på 10x10cm bak skiltet.

Kutta ut og sveisa inn ny plåt...men glømmet og ta flere bilder av

arbeidet. Har nå igjen og svise, hull ved skiltlys, Hull ved jekkfeste på

begge sider, hull i framkant av høyre kanal, hull ved dempertårn foran

og noe smått i begge hjulbuer bak. :uhhmmwhat?:

P1010861.jpg

Nye kassa....

P1010863.jpg

Har ikke tid til og bytte kassa selv, for jeg trenger en kjørbar bil vær dag.

Så bilen skal inn på værste for og bytte kassa og bunnpanne bakkningen

når jeg skal på ferie i slutten av måneden....

P1010866.jpg

Har skjøta på spoilern bak med 15cm...og resultatet ble

veldig bra. Mangler bare litt fin puss og lakkering. Flere

bilder kommer når det er ferdig lakkert.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontlyktene begynner og bli slitene, nye kommer snart fra koed..Likte selv veldig godt det første bilde, ser ut som om det kommer rett ut i fra en bmw brosjyre i 87. :) Bimmerfront.jpg

Har hatt planer om og bytte ratt....men jeg syntes det orginale

er så godt og kjøre med. Noen som har et tips om et lignende

orginal bmw ratt, med litt bedre utsende...

BimmerRatt.jpg

Et par bilder til...rakk ikke og vaske den i dag, så den er litt møkkete.

bimmerSide.jpg

P1010878.jpg

P1010904.jpg

Venter nå bare på sondmagus x-1501 fra komplett.no, så blir det

ombygging av bagarserommet.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bytte speil, da de orginale er så ripete i glasset. Tenkte lenge på m3 speil. Men så fant jeg croma dtm speil hos koed, som jeg tror vil passe veldig godt på bilen. Siden det både er cromma fangere og lister rundt vinduene. Skulle det se forjævelig ut, kan jeg jo alltids lakkere de i bilens farge.

billede.asp?billede=829_1_14914.jpg&map=1

Hva tror folket?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider