Breisladdern Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 ifølge en kompis av onkelen min ska slugs funke som faen på fotoboksa :thumb blei høl rett jennom :D kaliber 22. fungerer også! Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Herregud! Norsk politi på sitt beste. Vanvittig bra utsagn.. Så de VIL ha fler grisekjørere (som også betyr fler ulykker) de da? Jaja, får feie gjennom sentrum her i 200 da så kanskje dem blir fornøyde :knob: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 psst:vegvesenet har vært snill å merka på asfalten kor det ska kuttes,les bare å skyte med 4tommsspiker i boltepistolen i trykksensorn på asfalten.... game over. ellers funke ei avbitertang i grusen ved siden av asfalten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Sku nesten printa ut artikkelen og hatt med i bilen. Purken: Dette var vel ikke så lurt? Meg: *lange over artikkelen*, jeg prøver bare å hjelpe dere nærmere målet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Tror ikke det vil hjelpe deg stort. De vil faktisk ha mer penger i kassen... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Jeg blir så forbanna av sånt. Husker en episode i avisen for en stund siden. Det var en laserkontroll og noen hadde satt opp et skilt som advarte om kontrollen. Politiets svar var "Det er synd, nå går vi glipp av mye penger". Ikke direkte sitat, men det var dette det gikk i. Blir kvalm av sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Jævla krem-balle han karen der asså... Er som at kripos sier: "-Det er alt for lite drap som foregår, så vi kjeder oss. Målet er å slå 2003 da vi hadde 48 drap. Da var det mye overtid å hente for oss. Jo flere drap vi løser (som ikke er så mange), jo mindre drap blir det i fremtiden." Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg