Mad_Maxx Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Skal nok ha den og ja! Tror du at d går å få sendt den i posten?? I så fall kan du sende den i oppkrav til Aleksander Skaugvoll 8140 Inndyr. Jeg betaler frakt.... Hvordan stand er den ellers da?? Hva er det jeg trenger for å få den til å gå?? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Blir noe jobb for å få til tenning og innsug! 8140 Inndyr, hvor i landet er det! Kjenner en del som kjører langtransport! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by Mad_Maxx Mk1 Denne var jo kongegrom da !!!:D :D ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Inndyr er ca 10 mil sør for Bodø... Ligger i Gildeskål kommune.. Vet ikke helt om jeg skal ha den hvis d er vanskelig å få tak i innsug og tenning.... noen tips ?? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Går jo an å bygge om til dobbel Dellorto 48/48 gassere dah... Blir mer fres enn med orig. innsprutning.... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Gammelmotorn til cortinaen har konka, så jeg trenger ny motor fort!! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg