Gå til innhold

Bilder: NSK rudskogen 2006.07.29

Ranger emnet

teeg

Anbefalte innlegg

Han må jo ha fått svinget litt for å komme seg bort dit han er da, med mindre han kjører over curbsen... og det har jeg litt vanskelig med å se for meg. Jeg ser heller ikke merker på curbsen, eller merker i veibanen etter at bilen er nede på bakken igjen.

For det første så holder alle biler seg helt til høyre når de begynner nedbremsinga, det vil da evoen også ha gjort. Så vil evoen ha prøvd å svinge anyways, evt så er spora ikke fra bremsinga men forhjula hans som svinger maks. så er det et opphold, så ser man litt i asfalten igjen, rett før sandsporet. Eneste jeg ikke får til å stemme her er, hvorfor svinge motsatt vei igjen, som det ser ut som om han har gjort mtp hvordan sporet ser ut i sanda. The plot thickens :P

Jeg var her, men ute på banen da de skjedde...

Såvidt jeg kan huske ble jeg fortalt at den kom sidelengs gal vei hvis du skjønner hva jeg mener...

Men noen må jo ha sett da det skjedde?

'98 Integra Type-R

'99 Wagon-R+

'84 Tempo PanteR ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ser på bildet jeg la ut i stor str (http://vagner.jeje.je/bilder/albums/album279/IMG_3295.jpg) ser det i hvert fall ut som at det er et svakt bremsespor på venstre side før grusen her.

Synes det ser ut som skrensespor jeg... For sporvidden i de spora på asfalten og ute i sanda er litt vel brede for en STI vel? hehe...

EDIT: eller ser jeg helt feil? Vanskelig å se på bildet....

'98 Integra Type-R

'99 Wagon-R+

'84 Tempo PanteR ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så sikker på at bremsene ikke virka i det hele tatt. Hvis du ser etter, så ser du noen spor som går mot sandspora. Ene begynner rett over T'en på driftfun, andre litt til høyre for midten av bildet, akkurat der asfalten har en "søm"

Jeg vet dog ikke om det er noen andre som har lagd akkurat de spora eller om det var subaruen. Jeg vil egentlig tippe at det er subaruen som gjorde det, men at det rett og slett bare ble for lite i forhold til farta han hadde opparbeidet seg. *shrug* Synd uansett.

Den bremsa kunn på høyre bak, ikke noe annet funka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han ikke styring heller eller?

Mister du bremsene i den farten forøker du ikke å styre unna,da er du i hvertfall garantert og trille rundt....

Er du på vei i sandfella skal du styre rett frem.

Jeg var på treffet,men så ikke selve uhellet.Eieren mente kanskje det var abs som svikta og den skulle fjernes til neste banetreff.Han trodde att bilen skulle være klar til ACR i neste måned(uten abs):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider