Gå til innhold

Biler utfor Sandnes kino i dag

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter visningen på Sandvika Kino så jeg to stk. 200sx'er , litt styla, muligens tuna... ene hadde hvertfall en diger loffgriller, andre hadde twin potte. Svarte begge to...

Om det har noe med filmen å gjøre vet jeg ikke, men det er et sjeldent syn her egentlig...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem hadde stengt av gata rett utfor kinoen her fra klokka 4 til 8 som blei til klokka 10 (for det var da filmen slutta). Det var vel 3 BMW`er, 1 Masserarti, 2 200SX, 1 MR2 (Arne Markusen sin), 1 stk Coswort, 1 Ferrari, 1 Polo og da 2 stk Skyline. Den ene da med skilt (hadde vist fått dem på av grunnen : Historisk verneverdig kjøretøy?? (fra Haugesund). Talte 13 der men nå kom jeg bare på 12.....

Var ett par som var rundt og kjørte. La merke til en Subaru som herja litt (Gullfelger, noen med mere info?)

Men purken var jo strategisk plassert etter filmen så folk måtte nok beherske seg veldig for å ikke spe på politiets julebord :D

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VeilSide

Men purken var jo strategisk plassert etter filmen så folk måtte nok beherske seg veldig for å ikke spe på politiets julebord :D

det var jo førpremiære sist lørdag tror jeg, og da ble politiet tilkalt til plassen etter filmen pga burnouts/råning i gata..

politiet kom og advarte, men når politiet kjørte videre fulgte bilene etter i sjikkelig burnestil !!

Så de hadde nokk bestemt seg for og være på plassen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har bilder av bilene som var utfor Sandnes kino i dag nå 2F2F hadde visning? Hvis dere har kan dere ikke bare slenge dem ut her da?

Det var dritfett med 2 stykker Nissan Skyline GT-R 33.

SunnyGTI2.0 har en del bilder av de bilene.. Var tøft med de to Skylinene ja..

Ålgård Gatebilklubb

1970 VW Boble 1302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo en amerikaner som tok en burnout opp bakken med sykehuset.. Før filmen.. Ellers så var jo stemninga dempa pga purk..

Det var en med en rød 200sx som trillet vekk bilen.. Jeg spurte hva som var galt og han sa: "Onkel.." (altså, purk).. Han ville ikke røpe hva som var gjort med bilen, men det så ut som om potta ikke var skikkelig festa, mao frieksos.. Bråkte litt når han starta bilen etter å ha satt i hovedsikringen igjen..

Ålgård Gatebilklubb

1970 VW Boble 1302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner han ene som kjører den ene 200sx i asker...han som var på sandvika under kinoen... den bråker litt mer enn den går da hehe,..

nå værende bil: =)

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

Tidligere biler:

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by shaniboy

kjenner han ene som kjører den ene 200sx i asker...han som var på sandvika under kinoen... den bråker litt mer enn den går da hehe,..

hehe, han måtte jo "vise" fram lyden... dro på høyt turtall ned bakken mellom sportsbutikken og narvesen. Smalt og røska litt i potta :D

Men ja, skikkelig gromlyd da...

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe alle gir litt på den sletta hehe..holdt på å kjøe ned en tulling en gang der hehe... fra asker området lars?

nå værende bil: =)

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

Tidligere biler:

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GalnemaX

Var jo en amerikaner som tok en burnout opp bakken med sykehuset.. Før filmen..

Vil ikke akkuratt kalt det for noe burning...blei bare litt friksjon mellom dekka og asfalten...men uansett....posta her får å kanskje få se noen bilder. Noen som ruger på noen?

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Etter visningen på Sandvika Kino så jeg to stk. 200sx'er , litt styla, muligens tuna... ene hadde hvertfall en diger loffgriller, andre hadde twin potte. Svarte begge to...

Om det har noe med filmen å gjøre vet jeg ikke, men det er et sjeldent syn her egentlig...

jaja.. da skulle du vært i sandvika etter 23.30 forestillingen:))

Da var det 1 del sol, 1 200 sx, MIN golf:), 2 civicer, og en CRX

da tok det av på stripa:) burnings og ett par raske akselerasjoner ut derfra.. til slutt kom snuten da:)...

de 200 sx'ene er vel NJÅL sin og Jan Harald sin... er ikke Njål sin mer Grå enn svart a?...

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by galaczy

heisann .. bilen min er vel litt mer lilla enn grå kanskje :>

ja jeg og jan harald var på 2330 forestillingen . stod utenfor kino'en

bilde(6).jpg

EY...ville ha bilder fra Sandnes kino jeg......

Var det som var qluet med denne tråden da

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by shaniboy

hehe alle gir litt på den sletta hehe..holdt på å kjøe ned en tulling en gang der hehe... fra asker området lars?

Ja, eller, Heggedal... like ved Asker

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider