Ascona Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Originally posted by Golden Dere som klager over rust rundt omkring på bilen, det er da ikke fabrikken sin skykld, dere må polere bilene dere for å forhindre rusten!:D Det problemet finnes ikke for min del.. Er bare drittbiler som ruster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Originally posted by Ascona Det problemet finnes ikke for min del.. Er bare drittbiler som ruster. Noen av dem ja, andre sprekker..:cool: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 fy faen, knall bil. ikkeno tull, 100km/t forover og rett i revers på tør asfalt 10 ganger med 4 i bilen. bare spant bakover. men, det begynte å pipe i viftereima så da ble det huggern med den:D :D Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Originally posted by Mondeo Noen av dem ja, andre sprekker..:cool: Sprekker? bilen min sprekker ikke før den evnt blir utsatt for en ulykke.. Glassfiber er fint sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Originally posted by Ascona Sprekker? bilen min sprekker ikke før den evnt blir utsatt for en ulykke.. Glassfiber er fint sånn.. Kjenner en fyr som har et par Corvetter, og den ene er full av sprekker! Den har ikke vært utsatt for noen ulykke, bare litt hardt brukt..;) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Originally posted by Mondeo Kjenner en fyr som har et par Corvetter, og den ene er full av sprekker! Den har ikke vært utsatt for noen ulykke, bare litt hardt brukt..;) Den er det noe alvorlig galt med.. Er omtrent like vanlig som at de ruster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Originally posted by Ascona Den er det noe alvorlig galt med.. Er omtrent like vanlig som at de ruster. Akkurat gått gjennom EU kontroll.. Helt ærlig så har den et par tre sesonger i Nasjonal Amcar Racing Series bak seg, så da blir det litt småtteri! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 ringeli du tenker på? kan amcars han regner jeg med og bilen hans sprekker vel ikke noe mer enn andres??? he he glassfiber er jo veldig solid:rolleyes: Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Originally posted by Kjetilr ringeli du tenker på? kan amcars han regner jeg med og bilen hans sprekker vel ikke noe mer enn andres??? he he glassfiber er jo veldig solid:rolleyes: Er han ja! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 1988 Honda Civic 1.4GL (kjørt fra 140000-230000km) Tekniske problemer: Ingen Rust langs bakskjermer og kanaler etter å ha gått i saltlake i fredrikstad/oslo siden den var ny. 1992 Opel Vectra 2.0i (kjørt fra 140000-170000km) Tekniske problemer: Ingen, men tungstartet på vinterstid. Rust langs bakskjermer etter å ha gått i Oslo siden ny. 1999 Honda Integra Type-R (kjørt fra 42000-55000km) Tekniske problemer: Kast i bremseskiver foran. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 1991 model Toyota Celica Gt-4 CS. 2,0 Turbo 208hk. Feil: ABS sensoren bak på venstresiden er ødelagt/tett og den bryteren som merker om høyredør er våken er litt redd for fukt. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Mazda 626 2.0 GLX 1998: Ingen problemer unntatt den blir veldig fort møkkete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 1980' volvo 242DL.. Volvo Power!! ingenting er blitt ødelagt på bilen! Eneste jeg måtte gjøre for å få den eu godkjent, var å stille ned tomgangs turtallet, bytte luftfilter og bytte sikringer (da de var irret). Jeg har gjort en del unødvendige ting, som å montere polaris felger med 225/45-ZR17 dekk fremme og bak. 260 baksete, gr.a. vinge, 32" sub, usa front, etc. nå senker jeg snart kjerren også.. har fjærene liggendes her. må kjøpe dempere over helgen (gule koni sport, here I come). Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillefot Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Ford Escort Mk2 (1979) problemer hitill: - rust på demperfestet - Pakningene og samt foringene på bakakselen må byttes - Overstrøm fra bremselysa som gjør til at sikringen ryker vist jeg bremser mye (tror jeg?) - brekkvaier røket - Radiator møkk problem et par tette ganger -muligens sprekk i blokka (så ut som det i går, men er ikke sikker) - har byttet alle pakninger i motoren Det beste med bilen: - ikke noe rust bortsett fra ved demperfestet, HELT fri for rust.. og dette er en bil som er 24 år! Mor sin Hyundai Accent (1998) problemer: - Rust på utvendig list til vinduene - Synkroniseringa til girkassa er helt mongo_ding_dong Siter - 92` Fiesta Xr2i 1.8 16V [-x-] 87` Sierra 2.0i ohc [-x-] 79`Escort 1300 Basskasse selges! -med eller uten element Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossen Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Rust er vel ganske avhengig av hvordan bilen er behandlet opp gjennom årene.. Flittig vask og tectylbehandling hjelper bra på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.