Reset Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Morn!:) for ikke så mange dagene siden fikk jeg mld av en kompiss, han lurte på om jeg ville kjøpe bilen hans! 3000 skulle han ha!:) Jeg henta den samme dagen!:) det som var positivt på den da! var at årsavgifta var betalt(3115,-) nye 90fangere, strøkne(2500,- kjøpt hos meg;)) nytt 60mm senkesett(1000,-) en gammal subb med kasse (1000,-) og blinkers med parklys(500,-)(til salgs, er til gamle fangere) Var jo en del negativ og da! grått stygt interiør, førerstolen var helt ødelagt, stoffet var snart borte! sidetrekka bak, har skjært ut hull til høgtaler Ødelagt bakdempar <-88 dører litt rust å bulker! rustne bansperlåser men men, bilen var jo igrunn gratis siden jeg bare betalte tilbake årsavgift! så jeg kan ikke forvente meg en strøken bil akuratt! Bilder her var bilen med en gang jeg henta den! fører stolen, stivt ekkelt stoff inni, helt forjævlig og sitte på!:P bytta stoler til de som sto i delebilen bilde fra tirsdagen, pappa tok med seg camera til italia på jobb, kommer hjem i dag!:) og så har jeg satt felgene fra den svarte over på den nye!:P Ellers har jeg revet av dørlistene på sia, fjærna mesteparten av limet! bilder kommer!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 jeg er litt usikker på planene for bilen enda! blir vell hel lakkering osv!! 88-> dører osv!! forslag? :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 sett på øvre grilllist og ei nedre fra jetta(den har ikke utsparinger for lyktene... den kan bli bra =) Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Står en Bonrath emblemfri grill på den andre golfen! med øvre grill list! skal jeg ha på den tror dere? :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Emblemfri grill, ja. Grillist, nei. Og gjerne nedre grillist fra Jetta, det ser bra ut. -Hellakkreing hadde jo også vært noe (kanskje todelt lakk?). -Mye senk. -8/9x15" med bra strekk og et passende innpress (ET 25/15). -Tone alle rutene. -Fjerne alle lister + litt diverse cleaning rundt omkring. -Ta og "brette" skjermkanten så den går utover. Breiere skjermer med andre ord. -Nye lykter rundt hele bilen i klarglass som er sotet . Det var ihvertfall noen innspill ifra meg:) Gratulerer med ny bil. Kan så absolutt bli bra dette;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 hehe. kansje det:) har emblemfri grill med grill list på!:p jeg synes 60 egentli er bra jeg!:P og en viktig ting!:P jeg bor på ei øy med dårlige veger og ferge!:P gidder ikke å bli sånn at jeg må planlegge om jeg skal på fastlandet en tur!:P hehe.. har litt lyst på rs-blå? den som ligger på nbs sine sider!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Veiene herover er heller ikke noe å skryte av, men litt senking har aldri hindret meg. Går på teknikk og vilje samt det at jeg vil ha en lav bil:) Hmm, nei. Støtter ikke fargevalget ditt. RS-blå er så ufattelig oppbrukt. Syns det var kult for 4-5 år siden, men nå så bare blir jeg oppgitt når jeg ser fargen. Denne du tenkte på eller? Ville personlig gått for noe annet no. Derfor jeg nevnte todelt lakk også, siden det ikke er så mange Golf 2 rundt omkring i Norge som har det. Men for all del, gjør som du vil:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 hehe.. jepp.. er den der ja!:) syns den er fet jeg!:) ¨ svart golf og er meget fint!:) men som sagt.. oppbrukt:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Men så er jo svart også en originalfarge på Golf, noe RS-blå meg bekjent ikke er. Er jo ogås fullt mulig å blande inn litt perlemor av noe slag i den RS-blå lakken også, da vil det jo bli noe som ikke alle andre har:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 mhm:p reiser vell muligens på sjøen på tirsdagen.. da blir det jo penger!! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 tok noen bilder i dag:) grass senk:p hele samlinga mi no;) heheh vaska med slange bare.. må skaffe meg høgtrykk snart:) :) tilbake meldinger? :):):D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 jeg ville bare si en ting før jeg drar! jeg resier på sjøen i kveld!:) blir borte noen uker! blir vell rundt 4 tror jeg! da får jeg penger til å bruke på bilen!! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 tok noen bilder i dag:) vaska med slange bare.. må skaffe meg høgtrykk snart:) tilbake meldinger? :):):D hehe, bilen blir ikke ren med høytrykksspyler uansett, så hvorfor bruke penga på det? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 blir jo renere:P viss du veit all dritt som sitter på:P so skjønner du:Pjeg leker litt med tanken på lakkering... må skaffe meg billig deal:P er jo anna farge på døra enn skjermene ser du:s blir vell kansje gewinde og:) får se hvor mye jeg får på lønninga mi no:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Blir bra dette Reset, :thumb Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg