Torak Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 jeg setter ikke på setetrekk for å få den kul:P er bare noen midlertidige stoler.. var jo bedre enn de som sto i!! so.. shut it Ja, nemlig. Tror du jeg satte i dem for at de var så utrolig kule? Det var først og fremst for å få sidestøtte, men også fordi at det er penere enn de originale setene. Akkurat som deg gjorde jeg det fordi jeg ikke har penger til bøttestoler enda! Det var siste OT fra meg, og håper du skjønte litt av det jeg mente ;) Fresh opp bilen din litt nå, så blir den nok fin! :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 jepp.. :P planer:P bare vent;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Skjer det noe her? :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Nesten 6 år siden siste innlegg, vil tro videre venting er forgjeves? ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 ukas bump:P Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg