snoemann Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hmm namm, godt kjøp :) Hvorfor solgte han så billig? :P Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 de nye setene dine er like som de jeg har i delebilen min:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hehe.. :P jeg tok de ut av dele bilen min jeg og:P hvorfor han solgte billig, vet jeg ikke:P han var lei:P jeg har vært mekanikeren til forige eiger siden han kjøpte den!:P so jeg vet hva som er gjort!:P var helt org nor vi henta den:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 det jeg tenkte på var at uansett hvor mye du polerer, så blir ikke bilen rein bare ved å spyle. du kommer nok til å merke det med nylakkert bil en gang i tida tenker jeg :) uansett, lykke til med denna bilen :) noen breie 15tommere og senk nå så :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 er jo 16" og 60mm senk nå da!:P men vurderer og gå for gewinde.. noen som har brukt? :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hehe, hvordan er det med subbing på den per dags dato a? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 subber jo:P må vell valse.. vurderer og få tak i en valse!:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 hold kjeft!!! ha deg hjem jævla kjerring, og kok potet! moderator? take away this shit! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 http://www.bilforumet.net/showpost.php?p=1464909&postcount=10 Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 ja, de er jo faen meg det! sete trekk for faen? jallajalla Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Jeg skal slette det jeg skrev Reset, men skulle bare se hvordan du reagerte om jeg disset noe som er ditt! ;) Lykke til videre med bilen. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 hva er spesiellt med golfen din?? "-Mye senk" er JallaJalla!! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Du synes R-sport setetrekkene til Volvo er stygge. Hva kaller du stolene du har i bilen din da? Lykke til videre med bilen ja, kan bli bra med tiden :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 jesus..unger! ta slik på pm da! ( nå var jeg litt unge og) blir bra det her reset, fler planer for bilen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 jeg setter ikke på setetrekk for å få den kul:P er bare noen midlertidige stoler.. var jo bedre enn de som sto i!! so.. shut it Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg