bilgal86 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 I troms og nordland så jeg en ferrari 328, rød for noen dager siden. I går så jeg en chevrolet corvette c5, litt usikker på årsmodell. Og for noen dager siden pratet jeg med en kar som hadde en hvit cadillac seville 1959 mod, 2 dørs. Helt strøken :) Hadde selfølgelig ikke fotoapparat med :( Fikk tatt noen bilder med telefonen min av cadillacen, og nå har jeg det bildet som bakgrunnsbilde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 godt å se du har skikkelig bil som bakgrunnbilde da ;) hehe er vist en del gromme biler nord for trøndelag og ja! håper du får tak i bilder etterhvert da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 På vei hjem fra Lånke treffet igår, spotta jeg en Rød C5 Vette jeg også, den kjørte rettning mot Tr.Heim, tror det var Cab, Kanskje Hard Top eller noe slikt. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg