Gå til innhold

Hva tror folket om denne 245`n her?

Ranger emnet

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Hei

Er delvis ute etter ny bil og da må det jo bli en Volvo da. Så da lurer jeg litt om jeg skal ha meg en 245. Hadde lyst på det fra startet av egentlig. Så da lurer jeg på hva folk synes om 245`n her:

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1174434

Har sendt mail til selger her forleden dag. Er visset endel som er interessert, men det er penger det står på. Er 245`n verdt å betale 45k for? Med tanke på at motor er ny overhalt og ble lakkert i 2005. Ellers så er den godt som rustfri.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har sett folk betale mye mer, for mindre..

om bilen er "perfekt", så er det ikke så ille.. Koster nok mer å kjøpe en 245, lakke den opp, overhale en motor, etc. og så skru det sammen.

sjekk om det er sveiset aksling.. isåfall prut, prut som fan.. Samt du må jo sjekke http://www.brreg.no for heftelser, ring b.t. og sjekk om han har betalt årsavgift, etc.

du kan jo alltids prøve å prute også, selv om den er god som gull :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett folk betale mye mer, for mindre..

om bilen er "perfekt", så er det ikke så ille.. Koster nok mer å kjøpe en 245, lakke den opp, overhale en motor, etc. og så skru det sammen.

sjekk om det er sveiset aksling.. isåfall prut, prut som fan.. Samt du må jo sjekke http://www.brreg.no for heftelser, ring b.t. og sjekk om han har betalt årsavgift, etc.

du kan jo alltids prøve å prute også, selv om den er god som gull :P

Tenkte jeg skulle ringe til han når jeg har kommer tilbake fra ferie og den fortsatt er, da har jeg muligens kvittet meg med min og har litt mer oversikt over økonomien.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka motor er det ? AT, ET , FT/FK ?

Dette er alt som står om motoren:

motor overhalt og borret til 2,4, ny turbo T-4 2005, nytt sportsanlegg, ny intercooler 2004, topp er portet og insatt større ventiler og fjærer.

Åssså står det at motoren har 200+ hk! thats it :)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider