Zemeckis Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Au da. B21ET er ikke akkurat det jeg har lyst på spesielt når den er trimmet. Går jo så mye bensin:s Aleks N.: Hva som er galt med den jeg har nå. Jo, må ha ny motor pga rådebank på B23A, diverse småfiks som å skifte både dempere og fjærer over hele bilden. Rusta, ikke så veldig mye men. Jeg har ikke noe særlig plass å stå for å gjøre det. Og hvordan vet du at det er salgspant på bilen? Erik_B: Hvordan fant du ut av chassinr? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Au da. B21ET er ikke akkurat det jeg har lyst på spesielt når den er trimmet. Går jo så mye bensin:s Aleks N.: Hva som er galt med den jeg har nå. Jo, må ha ny motor pga rådebank på B23A, diverse småfiks som å skifte både dempere og fjærer over hele bilden. Rusta, ikke så veldig mye men. Jeg har ikke noe særlig plass å stå for å gjøre det. Og hvordan vet du at det er salgspant på bilen? Erik_B: Hvordan fant du ut av chassinr? mekonomen.no er din venn :) Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 mekonomen.no er din venn :) Erik Ah, når du sier det så husker jeg akkurat på det selv:P Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks N. Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 på autodb.no du trykker bare på sjekk heftelser, men er det gasser turbo på den? og hvorfor bruker ET så mye bensin? Siter 85 Volvo 245 b21et Tic http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=132613 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Hmm, sjekket ikke det jeg. Men selger sa at grunnen til at han solgte var at han har for "mange" biler stående på gården.... men men.... Ikke gasser motor nei. Om det er rett så er det visst en B21ET som er trimmet. Og det er ikke akkurat gjerrig på bensina. ET bruker dårlig innsprut som heter K-Jet, hvis du søker så finner du ut hvorfor(tror jeg). Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 på autodb.no du trykker bare på sjekk heftelser, men er det gasser turbo på den?og hvorfor bruker ET så mye bensin? "hvorfor bruker ET så mye bensin?" Fordi det er et mekansik sprut. det vil si nesten ikke en eneste føler av noe slag foruten luftmengdemåleren. denne er bare et spjeld som bli sug opp av motoren og styrer bensintrykket.. Samt justering etter vakum/trykk.. Ikke særlig nøyaktig med andre ord. resultat = høyt bensinforbruk, trenger ikke være så ille men en del mer en elektronisk sprut på påberegnes.. Dessuten er det vanskelig å klemme noe over 200 hk ut av det! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks N. Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 ok, hvor mye tror dere den bruker på mila? Siter 85 Volvo 245 b21et Tic http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=132613 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 drit i bilen om den har heftelser.. http://www.brreg.no Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 drit i bilen om den har heftelser.. http://www.brreg.no Har en bil heftelser betaler man hele beløpet til banken, som så evt betaler resterende beløp til selger, ikke verre enn det. Uansett skeptisk til at en så billig/gammel bil har heftelser, sier litt for mye om eier spør du meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Ble ganske så skeptisk nå ja etter at jeg fant ut at det var heftelser på den. Stefaren min hadde vel også frarådet med et slikt kjøp. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks N. Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 men betyr det ikke at bilen fasktisk er verdt 40 000, hvis banken tar den som forsikring? Siter 85 Volvo 245 b21et Tic http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=132613 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Jeg og Aleks N. Var å kjøpte bilen i går. Den er jævla fin og går veldig bra. Ser ut som en eldre versjon av min.Er bre noe småplukk som må fikses. litt overflaterust og turteller og speedo som ikke virker helt. Heftelsen var bare et lån på bilen som ble ordna opp i da han kjøpte den. Var en eldre kar som eide den. Vi dro i fra Oslo i 6 tida på morran og var hjemme igjen rundt midnatt. Vi brukte over 3000kr på bensin på begge bilene. tur-retur. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Ser jo bra ut den jo. Bra at den havnet hos en som vil ta vare på den og fikse opp småfiksen. Hva brukte den på mila da? Mulig å få noen bilder av motorrommet? Edit: Aleks N. lag en tråd om bilen du har kjøpt da? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Han kommer til meg nå hvert øyeblikk så skal vi skru litt. Kan ta noen bilder da. Er forresten en original turbobil. med speedo til 220km. Jeg skal sørge for at han tar vare på den hvis ikke blir det :iconsm :ratatatat :knock: :angry: Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Det er bra. En så fin 245 fortjenner å bli tatt vare på. Gleder meg til å se mer av den framover. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg